خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان همدان خبر داد

برگزاری بیش از 600 ویژه‌برنامه دهه فجر توسط بسیج زنان در همدان

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان گفت: امسال بیش از 600 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در سطح استان همدان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۳۰۰۰۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فاطمه ستاری نوید ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با انقلاب شکوهمند اسلامی و آرمان‌های امام راحل واهداف مقدس آن است.

وی با اشاره به نقش و تاثیر زنان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بانوان این مرز و بوم نه‌ تنها در ایام الله پيروزي‌ انقلاب‌ اسلامي‌ سهم‌ بزرگي‌ ايفا كردند، بلكه‌ در تثبيت‌ نظام‌ جمهوري‌ اسلامي‌ و تداوم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ حرف‌ نخست‌ را زدند و با حضور در صحنه‌ انقلاب‌ اسلامي‌، توطئه‌هاي‌ دشمنان‌ را در عرصه‌هاي‌ گوناگون‌ فرهنگي‌، نظامي‌، اقتصادي‌، اجتماعي‌، سياسي‌ و... نقش‌ بر آب‌ کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان با اعلام برخی برنامه‌های بسیج جامعه زنان استان در ایام الله دهه فجر، گفت: امسال بیش از 600 عنوان برنامه برنامه فرهنگیورزشی به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب در سطح استان برگزار می‌شود.

وی گلباران تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره)، برگزاری کارگاه های آموزشی سبک زندگی اسلامی، برگزاری نشست های روشنگری با موضوع استکبار ستیزی، ارائه مشاوره پزشکی و کلاس های احکام خانواده، برگزاری کارگاه‌های دخترانه و مهارت‌های زندگی ویژه دختران بالای 16 سال و اختتامیه طرح آیه های آرامش با موضوع تفسیر سوره نور را از جمله برنامه های این ایام بیان کرد.

ستاری‌نوید افزود: جشن گلریزان جهت کمک به جبهه مقاومت از دیگر از برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در همدان است.

وی دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، غبارروبی مزارشهدا و برگزاری مسابقه نقاشی در مهدهای قرآنی را از برنامه های این سازمان اعلام کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان با اشاره به موضوع انتخابات و انتخاب اصلح خاطرنشان کرد: تبین و تاکید بر معیارهای انتخاب اصلح در نشستهای روشنگری و حضور حداکثری در انتخابات از نکات مورد توجه در برنامه های این ایام است.

وی در پایان بر حضور گسترده بانوان در راهپیمایی 22 بهمن به منظور تجدید بیعت با آرمان های امام و انقلاب اسلامی تاکید کرد .

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات