خبرهای داغ:
فرماندار ملایر:

هدف اصلی انقلاب اسلامی حاکمیت دین و اسلام است

فرماندار ملایر گفت: هدف اصلی از انقلاب حاکمیت دین، اسلام و اخلاق بوده و امروز نیز همه ما باید به دنبال اعتلاء و ارتقاء حاکمیت معنوی باشیم.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۶۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی در دیدار مسئولان ادارات و بسیجیان شهر ملایر با امام جمعه ملایر با تبریک فرا رسیدن دهه فجر اظهار داشت: این لحظات لحظاتی است که رهبر ایران پس از 15 سال به میهن اسلامی بازگشته و لحظهای پر افتخار برای ایران اسلامی است.

وی افزود: ایامدهه فجر ایامی برای گرامیداشت آرمان‌های انقلاب و امام امت است که باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد.

فرماندار ملایر گفت: در این ایام سعی کنیم دستاوردهای انقلاب را به بهترین نحو شناخته و ایام دهه فجر بهترین فرصت برای یادآوری فداکاری های انقلاب است.

وی با اشاره به وضعیت مردم و کشور در زمان پهلوی بیان کرد: امام خمینی(ره) بیش از 15 سال مردم را رهنمود و مردم با توجه به مشکلات مبارزه و پای آن ایستادگی کردند.

رضایی افزود: ما قبل از انقلاب استقلال نداشته و تصمیمات مهم و کلان کشور در خارج از مرزها گرفته شده و آزادی سیاسی نداشتیم.

وی گفت: استبداد در زمان طاغوت به نحوی بود که فرهیختگان و افراد برتر جامعه جایگاهی نداشتند و مستشارات آمریکایی در جایگاه اصلی کشور قرار داشتند.

فرماندار ملایر گفت: آن روز ما نه آزادی بیان و نه آزادی اندیشه داشتیم و به برکت انقلاب اسلامی ایران کشور متکی به رأی عمومی شد.

وی با اشاره به مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: آزادی و جمهوریت مهمترین دستاوردهای انقلاب بوده و حضور و مشارمت مردم در تعیین سرنوشت خود از دیگر دستاوردهای انقلاب است.

رضایی گفت: ما پس از انقلاب 32 انتخابات برگزار کرده و مردم ایران رهبر، نماینده مجلس و شورا را خودشان انتخاب کردند.

وی گفت: هدف اصلی از انقلاب حاکمیت دین، اسلام و اخلاق بوده و امروز نیز همه ما باید به دنبال اعتلاء و ارتقاء حاکمیت معنوی باشیم.

فرماندار ملایر گفت: امروز به برکت خون شهدا و استقاومت مردم مظام ریشه های قوی و تنومندی پیدا کرده و که نمونه ان را در برجام و مذاکرات هسته ای دیده ایم.

وی افزود: صبر و استقامت مردم و ایمان و اراده انان در برابر مشکلات نقشی مهم دی مذاکرات هسته ای داشته و تمامی پیروزی های کسب شده در اکشور همه به برکت خون شهدا است.

رضایی گفت: با اشاره به اخلاص امام خمینی(ره) در مبارزات گفت: امام(ره) از ابتدای اغاز مبارزه با اعتقاد به خدا مبارزه را آغاز کرده و تا چایان نیز این اعتقادات را ادامه داد.

فرمانده سپاه ملایر نیز در این مراسم با اشاره به خاطراتی از دوران انقلاب بیان کرد: امام خمینی(ره) از ابتدای مبارزه هدف خود را تشکیل حکومت اسلامی قرار داده بودند.

مصطفی رستمی افزود: این انقلاب متعلق به امام زمان(عج) بوده و امید است که بتوان این انقلاب را به انقلاب امام زمان(عج) متصل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات