خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری یادواره رهبر مبارزین انقلاب ملایر و یک هزار و 100 شهید شهرستان ملایر در 21 بهمن‌ماه با حضور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۹۸۹۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مصطفی رستمی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری 135 برنامه در ایام دهه فجر توسط سپاه ملایر بیان کرد: دهه فجر امسال با شعار تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری، همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت برگزار می‌شود.

وی افزود: در ایام‌الله دهه فجر 17 برنامه شاخص توسط در شهرستان ملایر برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به برنامه‌های برگزاری یادواره یک هزار و 100 شهید شهرستان و یادبود مراسم رهبر انقلاب ملایر آیت‌الله میرشاهولد در روز شهرستان اشاره کرد.

فرمانده سپاه ملایر افزود: مراسم یادواره رهبر مبارزین انقلاب ملایر و یک هزار و 100 شهید شهرستان ملایر در روز 21 بهمن‌ماه همزمان با سالروز وفات آیت‌الله میرشاهولد در مسجد جامع ملایر و با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ رمضانعلی کوهستانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای بیش از 50 نشست روشنگری، دیدار با خانواده شهدا، رژه موتور سوای، برگزاری برنامه‌های ورزشی مختلف و مراسم گلریزان کمک به جبهه مقاومت از دیگر برنامه‌های این دهه است.

رستمی با شاره به دیدار با امام‌جمعه ملایر همزمان با لحظه ورود امام خمینی(ره) در ملایر بیان کرد: در روز 12 بهمن تیز مسئولین ادارات ملایر با امام‌جمعه ملایر دیدار می‌کنند.

وی گفت: در اولین پنج‌شنبه این دهه در تاریخ 15 بهمن‌ماه نیز از گلزار پاک و منور شهدای ملایر و به‌صورت مشترک از گلزار شهدای عاشورای ملایر غبارروبی می‌شود.

فرمانده سپاه ملایر برگزاری مجمع عالی بسیج، برگزاری کارگاه‌های مصون‌سازی خانواده، میقات صالحین حلقه‌های صالحین در نماز جمعه سامن، صبحگاه مشترک نیروی‌های نظامی و انتظامی در تیپ 43 و مسابقه تیراندازی از دیگر برنامه‌های این دهه است.

وی افتتاح نمادین 7 صندوق پایگاه های مقاومت را یکی دیگر از برنامه های سپاه عنوان کرد و گفت: این صندوق ها پایگاه محور بوده و با هدف حمایت از قشر مستضعف به صورت نمادین در هفته پایگاه و سپس در 42 پایگاه افتتاح می شود.

رستمی با اشاره به برگزاری مراسم گلریزان برای جبهه مقاومت بیان کرد: مراسم گلریزان برای جبهه مقاومت با حضور خیرین شهر و سردار ابوحمزه در روز 18 بهمن برکزار می شود.

وی گفت: برنامه های دهه فجر برای تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا بوده و تجدید عهدی دوباره بر پای انقلاب است.

فرمانده سپاه ملایر گفت: انقلاب اسلامی ایران ابهت شرق و غرب را فرو ریخت و مستکبرین فکر هم نمی کردند که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی برسد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات