خبرهای داغ:
سردار شادمانی:

انقلاب اسلامی آمریکا را به چالش کشید

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی توانست آمریکا را به چالش بکشاند.
کد خبر: ۸۶۳۰۲۰۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار علی شادمانی شامگاه دوشنبه در جمع مردم شهیدپرور همدان و در آیین گرامیداشت انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه همدان بیان کرد: در تحولاتی که در تاریخ رخ داده است می‌توان به جنگ جهانی اول اشاره کرد که به دنبال این جنگ جهانی چهار قدرت دنیا که شامل انگلیس، فرانسه، آمریکا و تا حدودی آلمان به قدرت رسیدند و دنیا را برای خودشان تقسیم کردند و زندگی مردم تحت تاثیر این پدیده نوظهور قرار گرفت.

وی اظهار داشت: بعد از جنگ جهانی دوم که آمریکا و شوروی پیروز شدند، قدرت جهانی به این دو کشور تقسیم شد و تحولات در سایه حکمرانی و معیارها و استراتژی‌های این دو دولت بود.

وی با اشاره به تحول سوم در تاریخ مبنی بر فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی که یک قدرت ساقط شده و قدرت دیگری داعیه دار قدرت جهانی شد بیان داشت: در غرب آسیا یک اتفاق بزرگی بنام انقلاب اسلامی رخ داد که توانست قدرت جهانی را به چالش بکشاند.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: نظم نوین جهانی و یا همان استعمار نو به جهت طمع‌ورزی و... تلاش کرده است در این مسیر رهبری جهان را تصاحب کند.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر آنکه انقلاب اسلامی سرآغاز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است، اظهار داشت: در برابر شعار و ادعای آمریکا که داعیه رهبری بر جهان را دارد این شعار در برابر آمریکا ایستاد و انقلاب اسلامی توانست آمریکا را به چالش بکشاند.

شادمانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر آنکه «نقش آفرینی جمهوری اسلامی در هندسه جدید جهانی چیست؟»، بیان داشت: ما در یک پیچ تاریخی و در یک گذر جهانی قرار داریم که در این پیچ تاریخی نظم نوین جهانی به بار ننشسته است ولی داعیه‌دار نظم نوین جهانی در تلاش است با جنگ و تطمیع خواسته‌های خود را به بار بنشاند.

وی اذعان کرد: در این مرحله گذر جهانی که گفته می‌شود جهان به یک مسیری می‌رود که به قدرت‌های جدید تبدیل شود و قدرت‌های جدید ظهور کنند، نقش حکومت اسلامی چیست؟

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دانستن این مهم که در این جهان پر غوغا در کجا ایستاده ایم و در کجای آن می‌توانیم باشیم بخشی از ضرورت های زندگی و سوالی است که رهبر انقلاب اسلامی در مقابل ما قرار داده است.

وی اظهار داشت: وظیفه ما در این پیچ تاریخی و گذر زمان چیست، آیا یک دولت وابسته و غیر مستقل مدنظر است و یا قرار است تا جمهوری اسلامی ایفای نقش جهانی داشته باشد، این سوال بزرگی است که رهبر ما خطاب به مسئولین طراحی کرده اند.

*نظم نوین آمریکایی وارونگی ملت‌ها و حمایت از سلطه‌گران است

شادمانی بیان داشت: نظم نوین جهانی به فرمایش مقام معظم رهبری مشخصاتی دارد که می‌توان گفت نظم نوین جهانی آمریکایی متزلزل و همچنین وارونگی ملت‌ها است.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی با انواع ترورها و انواع عملیات تروریستی مواجه شده است، این درحالی است که ایران اسلامی از نظر آمریکا تروریست و حامی تروریست ولی اسرائیل و عربستان سعودی مبارزه کننده با تروریست مطرح می‌شوند.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه آمریکا هرجا که منافع آن ایجاب می‌کند همانطور وتو کرده و بیانیه صادر کرده و اعمال قدرت می‌کند، گفت: نظم نوین جهانی یعنی آنکه اسلامی‌خواهان در هیچ نقطه دنیا حق نداشته باشند نفسی بکشند.

وی بیان کرد: نظم نوین آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری به معنای حمایت از سلطه‌گران، ایجاد فساد، ایجاد سیاهی لشکر شدن دنیا و اعمال سیاست‌های آمریکا بر دنیا است.

شادمانی گفت: در برابر اردوگاه سلطه‌گران دنیا که در حلقه های اول این اردوگاه آمریکا و حامیان آن خواهند بود، اردوگاه سلطه‌ستیزان قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: اولین حلقه اردوگاه سلطه‌ستیزان که دارای ویژگی هایی از جمله تدیُن، مردم‌داری، خداپرستی و اعتقادات دینی محکم بوده و از ظلم و فساد بیزار بوده و در عین حال استکبار ستیز هستند می‌توان به ملت ایران اشاره کرد که هم جنبش علیه سلطه را آغاز کرده و هم از جنبش های اسلامی حمایت کرده است.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: شیعیان جهان در حلقه دوم و مسلمین جهان که 70درصد انرژی دنیا در اختیار آنهاست در حلقه سوم اردوگاه سلطه‌ستیزان قرار دارند و در حلقه چهارم این اردوگاه می‌توان به محرومان و مستضعفان اشاره کرد که تبعات ظلم را چشیده اند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مینی برآنکه «ملت ایران چون خورشیدی می ماند که در حال طلوع است»، بیان داشت: در برابر نازا بودن غرب جمهوری اسلامی دارای زایش های فکری نو بوده و برای مسائل روحی جهان، حرف، اندیشه و کلام داشته و برای مسائل حکومتی انسان ها ایده دارد.

شادمانی در پایان اظهار داشت: نیروهای مسلح باید بدانند در این انقلاب و در این مسیر چه وظیفه ای داشته و همچنین علمای عظیم الشان که ملت را برای مبارزه با استکبار هدایت کرده اند همچنان انقلابی و با همان اراده این ملت را حمایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات