خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

دفاع مقدس و انقلاب تندیس زنده‌ای برای هدایت همه است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: دفاع مقدس و انقلاب تندیس زنده‌ای است که می‌تواند موجب هدایت همه شود.
کد خبر: ۸۶۳۰۵۵۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری پیش از ظهر امروز در مراسم گردهمایی بانوان تأثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی و اولین نشست کمیته زنان و دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب را در کنار قشری جشن می‌گیریم که اصلاً انقلاب را ندیده‌اند و داستان آن را فقط در تاریخ خوانده اند.

وی با بیان اینکه این از زیبایی‌های انقلاب است که ارزش‌های آن نسل به نسل تحویل می‌شود تا همیشه پویا بماند، عنوان کرد: کمیته بانوان استان همدان رسالت سنگینی بر عهده دارد که در جلسات تخصصی درباره این موضوع بیشتر توضیح داده می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با تأکید بر اینکه نقش زن و حتی نقش دختران جوان در جبهه و جنگ درس عبرت است، افزود: یکی از خاصیت‌های نظام دینی این است که هرکس به وظیفه خود و هدف انجام کارش آشناست.

ظفری با بیان اینکه در نظام دینی و ولایی برخی اوقات افراد عادی از تراز رهبران هم جلو می‌زنند و بزرگ‌تر از رهبران خود می‌شوند، گفت: نوجوان ۱۶ یا ۱۷ ساله در اوج غرایز و جراحت در برابر خبرنگار ایتالیایی روی خود را برمی‌گرداند چراکه نمی‌خواهد گناه کند.

وی دفاع مقدس و انقلاب را تندیس زنده‌ای دانست که می‌تواند موجب هدایت همه شود و بیان داشت: براساس دستورالعمل کلی از ستاد فرماندهی کل قوا، شورای هماهنگی حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس در مرکز تشکیل‌شده که همه وزرا عضو آن هستند و این شورا در استان‌ها نیز تشکیل‌شده و ریاست آن با استاندار است.

ظفری با بیان اینکه تمام ادارات کل نیز عضو این شورا هستند، بیان کرد: کمیته‌های مختلفی در زیرمجموعه شورا تشکیل‌شده که یکی از کمیته‌ها، کمیته بانوان و دفاع مقدس است.

وی در مورد نقش زنان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: اگر حضور زنان در جامعه نبود در دفاع مقدس پیروز نمی‌شدیم چراکه اگر مادری ازخودگذشتگی نمی‌کرد و جوان خود را راهی جبهه نمی‌کرد چگونه می‌خواستیم پیروز شویم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان بیان داشت: کارهای بنیادی در مورد نقش زنان در دفاع مقدس انجام‌نشده که در همین راستا یکی از اهداف تشکیل کمیته زنان و دفاع مقدس بازگویی و نشان دادن نقش زنان در دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات