خبرهای داغ:
مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان از اجرای بیش از 100 عنوان برنامه در آستانه دهه فجر در پایگاه‌های بسیج خواهران در شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۹۹۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهلا شیخ علیان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین نقش ولایت فقیه و رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به رشادت ها و دلیری‌های مردم در روزهای حماسه ساز انقلاب گفت: فداکاری‌ها و شجاعت زنان و دختران حماسه‌ساز و همیشه در صحنه ایران زمین در پیروزی انقلاب اسلامی فراموش نشدنی است.

مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان افزود: هر ساله پایگاه های مقاومت بسیج خواهران برنامه های متنوعی را در این ایام ویژه بانوان بر گزار می کنند.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره های غذا، نهضت های روشنگری و کارگاه ها آموزشی، جشن انقلاب و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، مسابقات نقاشی و کتاب خوانی، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، از جمله برنامه‌های این ایام است .

شیخ علیان از اجرای بیش از 100 عنوان بر نامه در آستانه دهه فجر در همدان خبر داد، تصریح کرد: این برنامه‌ها در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و برای عموم مردم برگزار می‌شود .

وی همچنین برگزاری جشن گلریزان جبهه مقاومت را از دیگر برنامه های دهه فجر اعلام کرد و گفت: قرار است این برنامه در مراسم یاد بود سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم برگزار شود.

مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان در پایان یادآور شد: دهه فجر زمان مناسبی برای تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهداست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات