خبرهای داغ:
همزمان با ایام‌الله دهه فجر 10 پروژه عمرانی در سه روستای بخش مرکزی شهرستان کبودراهنگ به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۳۳۴۶۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ، 10 پروژه عمرانی امروز با حضور فرماندار، فرمانده سپاه کبودراهنگ، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین در روستای بخش مرکزی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار کبودراهنگ در حاشیه این مراسم با اشاره به وظیفه مدیران ارشد روستا در راستای تغییر چهره روستاها با انجام فعالیت‌های عمرانی اظهار کرد: عملیات‌های عمرانی که شامل بهسازی، زیرسازی، تخریب، جدول‌گذاری و آسفالت از برنامه‌های شاخصی هستند که دهیاران با استفاده از بودجه دهیاری و خودیاری مردم اقدام به انجام آن می‌کنند.

احسان قنبری با بیان اینکه با اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح روستاها شاهد تغییر چهره روستاها هستیم، گفت: با اعتبارات ویژه در نظر گرفته شده توسط دولت تدبیر و امید در فازهای مختلف شاهد اجرای ادامه پروژه‌ها در سطح شهرستان خواهیم بود.

بخشدار مرکزی کبودراهنگ نیز در ادامه اظهار داشت: جدول‌گذاری روستای ایده‌لو به مساحت 440 مترمربع با اعتباری بالغ بر 320 میلیون ريال اجرا شده است.

محمود نوروزی بیان کرد: پروژه زیرسازی با 14 هزار مترمربع با اعتبار 450 میلیون ريال و آسفالت و لکه‌گیری 12 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ريال از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی در ادامه به مشارکت دهیاری روستای قزلجه کوهین با بنیاد مسکن اشاره و تصریح کرد: دو پروژه بهسازی معابر به مساحت 5 هزار متر با اعتبار 60 میلیون تومان و کانال‌کشی به متراژ 230 متر با اعتبار 30 میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بخشدار مرکزی کبودراهنگ در خصوص افتتاح پایگاه مقاومت بسیج توسط سپاه ناحیه کبودراهنگ خاطرنشان کرد: این پایگاه در روستای حصار با مساحت بیش از 80 متر مربع و با اعتباری بیش از 25 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: احداث سالن ورزشی صالحین در روستای ایده‌لو توسط سپاه ناحیه کبودراهنگ از دیگر پروژه‌های این روستا بود که کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات