خبرهای داغ:
رئیس فنی و حرفه ای شهرستان کبودراهنگ خبر داد
رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان کبودراهنگ از افتتاح آموزشگاه آزاد مراقبت و زیبایی هفت قلم با اعتباری بیش از 300 میلیون خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۰۳۰۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

هادی قادری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ، اظهار کرد: آموزشگاه آزاد مراقبت و زیبایی هفت قلم به مساحت 108 متر با اعتباری بیش از 300 میلیون ريال با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهر کبودراهنگ افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به مجتمع آموزشی اشتغالزایی آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان گفت: این مجتمع با مساحت 2 هزار و 100 متر مربع، یک سالن به مساحت 288 متر مربع و بخش اداری به مساحت 72 متر مربع در راستای آموزش مهارتی قالی بافان شهرستان با خانه فرش اداره صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس فنی و حرفه ای کبودراهنگ تصریح کرد: پروژه مرکز خواهران کبودراهنگ با زیربنای 2 هزار و 100 مترمربع است که با اعتبار 22 میلیارد ريال به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: از کل اعتبار هزینه شده برای پروژه مرکز خواهران فنی و حرفه ای کبودراهنگ، 20 میلیارد ريال برای ساخت و احداث مرکز و 2 میلیارد ريال آن برای تجهیزات اداری و کارگاهی صرف شده است.

قادری با اشاره به آموزش 6 حرفه در مرکز خواهران خاطر نشان کرد: طراحی دوخت، صنایع دستی چوب و سفال، صنایع چرم، طراحی و نقشه کشی، قالی بافی و فناوری اطلاعات از رشته های شاخص این مرکز است.

وی با تاکید بر این که شهرستان کبودراهنگ یک خلا بزرگ در حوزه آموزش مهارت های فنی برای خواهران داشت خاطر نشان کرد: با افتتاح و بهره برداری از این پروژه شاهد پویایی و کارآفرینی در این حوزه خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات