خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

واگذاری زمین برای احداث سالن ورزشی صالحین بانوان در نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از واگذاری یک قطعه زمین توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر فیروزان برای احداث سالن فرهنگی و ورزشی صالحین مخصوص بانوان در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۵۷۶۲
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی امروز در مراسم واگذاری یک قطعه زمین توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر فیروزان برای احداث سالن فرهنگی و ورزشی صالحین مخصوص بانوان اظهار داشت: با همکاری و مساعدت شهردار و شورای اسلامی شهر فیروزان یک قطعه زمین در اختیار سپاه ناحیه نهاوند قرار گرفت.

وی اظهار کرد: مساحت این زمین یک هزار و 216 مترمربع است که به‌صورت رایگان در اختیار سپاه قرار گرفت و برای احداث سالن فرهنگی و ورزشی صالحین مورداستفاده قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: این سالن جند منظوره علاوه بر کاربری ورزشی در برنامه‌های فرهنگی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد و مخصوص بانوان بسیجی خواهد بود.

وی بیان کرد: علاوه بر ساخت سالن حوزه مقاومت بسیج بانوان شهر فیروزان نیز در این زمین احداث می‌شود.

کریمی گفت: با همکاری شهرداری فیروزان و قسمت مهندسی سپاه کار نقشه‌برداری این زمین انجام‌شده است و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که امیدواریم در صورت تامین اعتبار تا پایان سال آینده به اتمام برسد.

وی اظهار کرد: با تکمیل این سالن فرهنگی و ورزشی تعداد فضاهای ورزشی سپاه نهاوند به 9 سالن خواهد رسید که 8 مورد سالن صالحین و یک مورد نیز سالن 9 دی است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در پایان از زحمات شهردار و شورای اسلامی شهر فیروزان به دلیل واگذاری این زمین به‌صورت رایگان به سپاه نهاوند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار