خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات استان همدان تأکید کرد

ضرورت ورود بسیج برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

مسئول بسیج ادارات استان همدان گفت: مقام معظم رهبری در بحث انتخابات دو موضوع را گوشزد کردند یکی شرکت گسترده در انتخابات و دیگری انتخاب اصلح، که بسیج باید هوشیار باشد و این موارد را مدنظر داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۲۵۵۶۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

سرهنگ سیدرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به وظیفه بسیج در جامعه امروز اظهار داشت: از دغدغه‌های عرصه داخلی بحث اقتصاد مقاومتی و آنچه در کشور و نظام مطرح بوده تهدید نسل است که بسیج ادارات و پایگاه‌ها باید توجه ویژه‌ای به این دو موضوع داشته باشند.

وی افزود: در عرصه بین‌الملل نیز دو تهدید وجود دارد که دغدغه مقام معظم رهبری نیز بوده که شامل اسلام‌های ساختگی و جنگ‌های نیابتی است.

مسئول بسیج ادارات استان همدان با اشاره به اسلام تکفیری که امروز گریبان‌گیر تمام جوامع اسلامی شده است، تصریح کرد: اگر امروز در بحرین و عراق مسلمانان در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند و جان می‌دهند به دلیل اسلام است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما حمایت از جبهه مقاومت است، عنوان کرد: حمایت ما از جبهه مقاومت برای این است که دشمن وارد کشور نشود.

موسوی با اشاره به فعالیت‌های بسیج ادارات بیان داشت: پرداختن به اقتصاد مقاومتی و پیگیری بحث اصلاح الگوی مصرف در این راستا از جمله اقدامات بسیج ادارات بوده که نتایج خوبی به دنبال داشته است.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو ادامه داد: مقام معظم رهبری در این زمینه دو موضوع را گوشزد کردند یکی شرکت گسترده در انتخابات و دیگری انتخاب اصلح، که بسیج باید هوشیار باشد و این موارد را مدنظر داشته باشد.

مسئول بسیج ادارات استان همدان با تأکید بر تبیین ویژگی‌های اصلح توسط بسیج ابراز داشت: فرمانده پایگاه بازوی راست مدیر در تحول اداری است و هر مدیری می‌تواند از ظرفیت بسیج در توانمندسازی و بروز کردن نیروها استفاده کند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات