خبرهای داغ:
نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‌های دانشجویی استان همدان:
نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‌ها و هیئت‌های دانشجویی در استان همدان گفت: انتخابات مجلس و خبرگان رهبری یکی از انتخابات‌های سرنوشت‌ساز آینده سیاسی کشور است که باید نخبگان سیاسی در مشارکت مردمی بر اساس تأکید بزرگان نظام اثرگذار شوند.
کد خبر: ۸۶۲۵۱۴۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید علی‌اصغر تروهید اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یکی از شجره‌های پرثمر نظام مقدس جمهوری اسلامی، بر اساس اصول عزت، مصلحت و حکمت تمام، توان خود را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به‌کار خواهد بست.

وی تصریح کرد: حضور و مشارکت فعال و بالای ملت ایران در انتخابات اسفند می‌تواند نقش سازنده‌ای در بر هم زدن معادلات دشمنان ایفا کند.

وی عنوان کرد: انتخابات مجلس و خبرگان رهبری یکی از انتخابات‌های سرنوشت‌ساز آینده سیاسی کشور است که باید نخبگان سیاسی در مشارکت مردمی بر اساس تأکید بزرگان نظام اثرگذار شوند.

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‌های دانشجویی استان همدان گفت: بر اساس بخش‌نامه سازمان مرکزی دانشگاه، این نهاد تأثیرگذار علمی فرهنگی در انتخابات نقش بی طرفانه ایفا خواهد کرد.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به‌تمامی سلایق فکری است و امکان برای اعلام نظر هر گرایش فکری در چارچوب خطوط قرمز نظام در این دانشگاه برای برگزاری انتخابات پرشور فراهم‌ شده است.

تروهید ضمن اشاره به تلاش همه‌جانبه دانشگاهیان در راستای تبیین جایگاه انتخابات به‌عنوان دستاورد ارزشمند جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: برای تبیین این مهم دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان از تمامی ابزارهای تعریف‌شده در قانون اساسی و مقررات جاری کشور بهره می‌گیرد تا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که از سوی امام راحل (ره) در میان ملت ایران به ودیعه نهاده شده و مقام معظم رهبری همواره بر آن تأکید می‌فرمایند تحقق یابد.

معاون نظارت منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان آمادگی دارد به‌منظور آگاهی‌بخشی به دانشجویان و اساتید به برگزاری جلسات سخنرانی با حضور افراد موجه و صاحب‌نظر و برگزاری جلسات میزگرد و مناظره از سوی تشکل‌های سیاسی دانشگاه پس از تأیید کمیته سه‌نفره استان و طبق ضوابط شورای عالی انقلاب فرهنگی گام بردارد.

وی تصریح کرد: تمامی جریان‌های سیاسی قانونی کشور می‌توانند در فضای قانونمند دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اهداف فوق به فعالیت بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات