خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: و بر دهان اصلاح‌طلبی که خاستگاه آن فتنه 88 و اصولگرایی که خاستگاه آن جریان انحراف باشد، می‌زنیم .
کد خبر: ۸۶۲۵۲۸۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سالار آبنوش در یادواره 27 شهید روستای دستجرد کبودراهنگ با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: ما در آن دوران تنها با کشور عراق در حال نبرد نبودیم بلکه با تمام کشورهای غربی که عراق را تا دندان مسلح کرده بودند در حال نبرد بودیم که به فضل الهی و ایثارگری رزمندگان اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندادیم.

وی در ادامه افزود: دشمنان که در دوران دفاع مقدس به اهداف شوم خود دست نیافتند امروز با راه‌اندازی توطئه‌های فرهنگی سعی در ضربه زدن به دین و اعتقادات مردم به ویژه نسل جوان دارند که باید با حفظ هوشیاری و بصیرت افزایی از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و شهدا حفاظت کنیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا تصریح کرد: شهدا مایه افتخار جهان تشیع به ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی هستند که باید با برگزاری این‌گونه یادواره‌ها ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی را به نسل جدید انتقال دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت های بزرگ ایران در بخش های مختلف علمی، موشک ماهواره بر، پیشرفت‌های هسته ای و نانو گفت: امروز تمام دنیا نام ایران را با عزت و اقتدار می‌شناسد که همه این دستاوردها به برکت ایثار و فداکاری رزمندگان، شهدا و جوانان متعهد و با ایمان به دست آمده است .

آبنوش یادآور شد: خانم آلبرایت وزیر خارجه آمریکا در پایان دولت اصلاحات سه خواسته داشت، حذف و منحل سپاه برای کاهش هزینه های کشور، تضعیف جایگاه رهبری و حذف شورای نگهبان که متاسفانه امروز تمام حمله سران فتنه به این سه مقوله است.

وی خاطرنشان کرد: باید بیش از هر زمانی آگاه باشیم و با بصیرت افزایی نگذاریم دشمنان به اهداف خود برسند .

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا ابراز داشت: ما هرگز به دنبال جناح‌بندی نیستیم و بر دهان اصلاح‌طلبی که خاستگاه آن فتنه 88 و اصولگرایی که خاستگاه آن جریان انحراف باشد می‌زنیم .

وی با اشاره به افتتاح فاز 15 و 16 پارس جنوبی در عسلویه گفت: در عمق 5 هزار متری خلیج فارس مخزن گاز وجود داشت که استخراج و انتقال آن با توجه به تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان کار بسیار دشواری بود که به فضل الهی و تلاش شبانه روزی جوانان متعهد و با ایمان توانستیم استخراج و کف دریا لوله گذاری کنیم که امروز باعث حیرت دشمنان و دیگر کشورها شده است .

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات