خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: اقتدار و اعتبار نظام اسلامی در مجامع بین‌المللی، یأس و ناامیدی دشمنان، دفاع از خون شهدا، نشان دادن ولایت‌پذیری از آثار مثبت حضور حداکثری مردم است.
کد خبر: ۸۶۲۵۳۴۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام حسن یار عبادی عصر امروز در جمع هادیان و مربیان سیاسی عنوان کرد: بصیرت‌افزایی برای حضور حداکثری و انتخاب افراد صالح دو وظیفه مهم هادیان بسیجی است.

وی با اشاره به اهمیت دو انتخاب بزرگ و سرنوشت‌ساز برای کشور بر حضور حداکثری مردم و انتخاب افراد صالح برای ورود به مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار در ادامه با اشاره به جایگاه رفیع مجلس خبرگان همگان تصریح کرد: با توجه به این مهم باید با هوشیاری به رصد فتنه‌گران و عاملان نفوذ پرداخت.

وی ادامه داد: اقتدار و اعتبار نظام اسلامی در مجامع بین المللی ، یأس و ناامیدی دشمنان، دفاع از خون شهدا، نشان دادن ولایت‌پذیری از آثار مثبت حضور حداکثری مردم است.

عبادی با اشاره به ویژگی‌های اصلح خاطرنشان کرد: اعتقاد و التزام عملی به مبانی جمهوری اسلامی، استکبارستیزی، ولایت‌پذیری، تعهد و تخصص در رفع مشکلات کشور و توجه به مصالح ملی ازجمله ویژگی‌های یک کاندیدای مورد قبول است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات