خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: وظیفه بسیج تبیین معیارهاست تا مردم اصلح‌ها را بشناسند و با آگاهی و بصیرت رأی دهند.
کد خبر: ۸۶۲۵۹۲۷
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار غلامعلی ابوحمزه شامگاه امروز در جمع بسیجیان حوزه شهید نیاوند شهرستان ملایر اظهار داشت: در مقابل دشمن باید با اقتدار رفتار کرد.

وی با بیان اینکه باید با تدبیر مقام معظم رهبری در برابر دشمنان ایستادگی کنیم و با اشاره به تحریم‌های موشکی دشمن علیه ایران افزود: باید با تدبیر باشیم و دقت کنیم طرف مقابل چه کسی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ابراز داشت: دشمنان به دنبال نفوذ در مجلس هستند بنابراین وظیفه امروز خواص و بسیج این است که اهل بصیرت باشند و به موقع حرکت کرده و در جامعه اثرگذار باشند.

وی با اشاره به اثربخشی حضور مردم تصریح کرد: اگر مردم در فتنه 88 به موقع وارد عمل نمی‌شدند حماسه 9دی خلق نمی‌شد و جلوی فتنه نیز گرفته نمی‌شد.

ابوحمزه بیان کرد: اگر امروز نیز بصیرت نداشته باشیم دشمن به ارکان مهم و اساسی کشور نفوذ کرده و در رأس امور قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر توجه به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: تک تک برادران و خواهران بسیج مسئول هستند و باید در راستای تبیین بیانات مقام معظم رهبری در جامعه همت کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به تبلیغات دشمن برای ترویج حضور حداقلی مردم از طریق ماهواره‌ و رسانه‌های خود فروخته ابراز داشت: باید با آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی در جامعه حضور حداکثری را در هفتم اسفند ماه رقم بزنیم.

وی با اشاره به ملاک‌های نماینده اصلح گفت: ولایت‌پذیری، پرهیز از اشرافی‌گری، موضع‌گیری صریح و شفاف در خصوص فتنه 88 و... از جمله ویژگی‌های اصلح است.

ابوحمزه با بیان اینکه کسی که خط خود را با فتنه مشخص نمی‌کند، نباید وارد مجلس شود، افزود: برخی برای ورود به مجلس از هر راهی از قبیل هزینه‌ بالا، تخریب دیگران و... وارد می‌شوند که یکی از ریشه‌های رانت اینگونه آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید معیارها را تبیین کرد تا مردم اصلح‌ها را بشناسند و با آگاهی رأی دهند تا بار دیگر باعث عزت و اقتدار کشور شویم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه جنگ، جنگ سیاسی است، تصریح کرد: یک تفکر دنبال حاکم کردن ارزش‌هاست و تفکر دیگر به دنبال ضربه زدن ارزش‌ها است بنابراین باید آگاه باشیم.

وی افزود: سپاه پاسداران نیز در راستای ایجاد فضای امن انتخابات در شرایط عادی و انتظامی در کنار نیروی انتظامی و در شرایط امنیتی وظیفه تامین امنیت استان و انتخابات را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات