خبرهای داغ:
بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت سالروز حماسه 9دی:

یوم‌الله 9 دی تجلی غیرت حقیقی ملت ایران است

در بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت سالروز حماسه 9دی آمده است: یوم الله 9 دی و حضور میلیونی امت ولایت‌مدار در برائت از فتنه‌گران نشان داد که تجلی غیرت حقیقی این ملت برای همیشه پرچم آگاهی و دشمن‌ستیزی را برافراشته نگه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۱۲۴۵۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت سالروز 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه بزرگ نهم دی ماه جلوه‌ای از بصیرت و هوشیاری ملت ایران اسلامی است که همانند یوم الله 12 بهمن ماه، سرنوشت‌ساز شد و پیامد شگفت‌انگیز آن توانست قدرت‌های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشاند.

ملت ایران اسلامی در این حماسه نشان دادند که اگر مدیریت الهی، هوشمندانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حضور با بصیرت انقلابی نبود، این فتنه ممکن بود نظام ما را با خون هزاران شهید و جانباز با خطرات جبران ناپذیری مواجه سازد.

اما یوم الله 9 دی و حضور میلیونی امت ولایت‌مدار ما در برائت از فتنه‌گران داخلی و خارجی نشان داد که تجلی غیرت حقیقی این ملت برای همیشه پرچم آگاهی و دشمن‌ستیزی را برافراشته نگه خواهد داشت تا برای همیشه الهام‌بخش نسل‌های جامعه اسلامی قلمداد گردد.

سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن یادآوری آن حماسه بزرگ با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و ایثارگران سال‌های دفاع مقدس، مدافعین حرم اهل بیت(ع) و جبهه مقابله با فتنه‌گری و تجلیل از مردم فهیم و بصیر در کنار رهبر و قائد عظیم الشأن حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) اعلام می‌دارد تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و پاسدار آرمان‌های نظام شکوهمند اسلامی باشد و در مقابله با هر گونه تهدید و توطئه‌ای مجاهدت نماید.

روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات