خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار:

بسیج می‌تواند معادلات فتنه را در هم بشکند

فرمانده سپاه ناحیه بهاربا بیان اینکه بسیج کلید و شیرازه اصلی فتنه رادر مدت کوتاهی درهم شکست، گفت: بسیج می‌تواند معادلات فتنه را در هم بشکند.
کد خبر: ۸۶۱۲۹۵۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

سرهنگ غلامرضا رجبی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به نفوذ عناصر فتنه اظهار داشت: نباید اجازه دهیم فتنه‌گران در کشور به آزادی رفت وآمد کنند چراکه آنها اهداف بیگانگان را در سر دارند.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران درصدد پیاده کردن اهداف استکبار در کشور هستند، افزود: نهادهای امنیتی ونظارتی باید آگاه و مراقب باشند و چتر اشراف اطلا تی خود را فعال کنند و به آنان اجازه سخنرانی در مجالس عمومی را ندهند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: اگر فتنه‌گران در سال 88 موفق می‌شدند ما را در حوزه سیاست خارجی کشور وابسته به بیگانه می‌کردند و به دستورات آنان عمل می کردند.

وی ادامه داد: اگر فتنه‌گران موفق به کسب رأی مردم می‌شدند در حوزه فرهنگی نیز فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگ اسلامی می کردند وکم کم شعارهای اسلامی انقلابی کم رنگ می شد و همین اتفاقات در حوزه سیاست خارجی با شدت بیشتری دنبال می‌شد.

رجبی با بیان اینکه بسیج کلید و شیرازه اصلی فتنه را در مدت کوتاهی درهم شکست، عنوان کرد: بسیج می‌تواند معادلات فتنه را در هم بشکند.

وی خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده که بسیج می‌تواند بزرگترین فتنه‌ها را مهار کند واگر بسیج نبود امروز معلوم نبود کشور به چه سمتی می‌رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات