خبرهای داغ:
محمدی
آیت الله طباطبایی‌نژاد:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه دشمن با مذاکره و دیپلماسی تغییر نمی‌کند، گفت: مادامی که ما بر دین خود هستیم دشمن به دشمنی خود با ما ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۸۵۷۹۳۵۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در همایش بصیرتی ویژه ائمه جمعه و جماعات، فضلا و روحانیون شاغل در ادارات و ارگان‌ها در نمازخانه سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به ضرورت تبلیغ دین در ماه محرم اظهار کرد: این ماه فرصت بسیار مناسبی برای تبیین مسائل مورد نیاز مردم در حوزه دین و معارف دینی است.

وی افزود: هدف اصلی تحصیل روحانیون این است که اسلام ناب را معرفی کنند و با معرفی جبهه دشمن، مردم را از نقشه‌های شوم آنان آگاه سازند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به ضرورت مطرح شدن مسائل و موضوعات روز در سخنرانی‌های مذهبی بیان کرد: یکی از این موضوعات موضوع ولایت فقیه است که دشمنان داخلی و خارجی به دنبال تضعیف آن هستند.

وی گفت: آنان می‌دانند که هر کسی از ولایت فقیه پیروی کند گمراه نمی‌شود لذا برای تضعیف این مقام الهی به هر توطئه‌ای دست می‌زنند تا مردم نیز گمراه شوند.

آیت الله طبابایی‌نژاد خاطر نشان کرد: دشمنان ما طبق آیات قرآن تغییر ناپذیر هستند و مادامی که ما بر دین خود هستیم آنان دست از دشمنی با ما بر نمی‌دارند.

وی به بغض و کینه دشمنان اسلام نسبت به ملت‌های مسلمان اشاره کرد و افزود: طبق آیات قرآن کریم اگر امت اسلامی صبر و تقوا پیشه کنند هیچگاه نقشه‌های دشمنان به آنان آسیبی وارد نخواهد ساخت.

عضو مجلس خبرگان رهبری اتفاقات و بی‌تدبیری‌های آل سعود در اداره موسوم حج را ناشی از بی‌کفایت آنان دانست و گفت: آل سعود به صورت نیابتی اهداف و برنامه‌های صهیونیست‌ها را در منطقه اجرایی می‌کنند، اذا امیدوار هستیم خداوند ریشه فساد را بخشکاند.

انتهای پیام/ 63042 /
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار