خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۵۲۴۷۳۹
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد در خطبه‌های دشمن‌شکن نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اصفهان، با انتقاد از رفتار برخی مدعیان پیرو خط امام، اظهار کرد: ‌اسلام سکولاری اسلامی بود که شاه هم خواهان آن بود و امروز هم متأسفانه فریاد اسلام سکولاری از گلوی برخی افراد بلند است، از منظر امام راحل سیاست‌ اسلامی یعنی تدبیر امور بر منطق اسلام است.

وی ادامه داد: از اصول گفتمان امام راحل تأکید بر این واژه است که سیاست ما عین دیانت است، جدایی دین از سیاست مغلطه‌ای بود که از سوی دشمنان برای سقوط حاکمیت اسلامی ترویج داده شد.

امام جمعه اصفهان اذعان کرد: اگر امام، راه امام و گفتمان امام را نشناسیم ضربه سنگینی خواهیم خورد. امام آمد و مکتب اسلام را زنده کرد و همچنین راه اباعبدالله الحسین(ع) را ادامه داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: امام آمد برای آنکه اسلام با تمام ابعادش در جامعه پیاده شود‌، دایه‌داران پیرو خط امام باید تمام ابعاد اسلام را که سیره امام نیز منطبق بر آن است یک جا بپذیرند و در انتخاب خود گزینشی عمل نکنند.

طباطبائی‌نژاد متذکر شد:‌ به راستی اسلام بر حضور زنان در ورزشگاه‌ها آیا با پیروی از خط امام و اسلام همخوانی دارد، امیدوارم برخی مدعیان پیرو خط امام دست از بی‌دینی‌های خود بردارند و گفتار و رفتار خود را منطبق بر اصول خط امام بکنند.

وی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت سالروز انتخاب شایسته رهبر معظم انقلاب برای دیده‌بانی نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد:‌ بحث فرج منجی عالم بشریت از زمان پیامبر اکرم(ص) به روایات متعدد مطرح بوده است. بنابراین مباحث مربوط به حضرت ولی عصر صرفاً مربوط به زمان حال حاضر نیست.

وی بیان کرد: ما امروز شاهد گروه‌های مختلف شیعه‌ای چون چهار امامی‌ها و هفت امامی‌ها هستیم، این سوال پیش می‌آید که اگر ائمه اطهار مشخصات و ویژگی‌های امام عصر را به طور دقیق بیان می‌کردند دیگر نباید این اختلافات به وجود می‌آمد. پاسخ آن است که ائمه اطهار همه خصایص امام زمان(عج) برای همه بنا بر مصالحی دقیق بیان نکرده‌اند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد:‌ امید به آینده روشن که متأثر از حکومت عدل مهدوی است از اصول ماندگاری و پایداری مکتب شیعه است. این امر در کنار تمسک شیعیان به مکتب سرخ عاشورایی و توجه و پیروی از مراجع دینی رمز موفقیت مکتب تشیع بوده است.

وی با اشاره به سالروز انتخاب شایسته امام خامنه‌ای به عنوان رهبری، ابراز کرد: امام خامنه‌ای بیش از 26 سال است با وجود همه فتنه‌ها و هجمه‌های دشمنان حکیمانه رفتار کرده و ایستاده است؛ به نحوی که ما شاهد کوچک‌ترین انحرافی از سوی معظم‌له نسبت به خط امام شاهد نیستیم.

امام جمعه اصفهان خطاب به دولتمردان و مسئولان گفت: مطمئن باشید چنانچه هر کس و در هر لباسی خلاف اصول انقلاب و گفتمان امام راحل حرکت کند، ولایت فقیه به پشتوانه ملت جلوی آن خواهد ایستاد.

وی در پایان اضافه کرد: تأکید بر وحدت امت جهان اسلام از اصول مهم گفتمان امام بود، گروه‌های شیعه‌ای لندنی و سنتی‌های آمریکایی (داعش)، همگی در یک مسیر گام برمی‌دارند و آن همکاری و همیاری با شیطان است.

انتهای پیام 63042 /


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار