خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

اعزام بیش از 220 نفر از کبودراهنگ به اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از اعزام بیش از 220 نفر از کبودراهنگ در ایام نوروز به اردوهای راهیان نور خبرداد.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۱۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴

محمود بداغی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور که فرصتی مناسب در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر در نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: این کاروان نمایانگر ایستادگی در برابر دشمنان نظام است تا یاد و خاطر هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه دارند.

وی در خصوص اعزام کاروان راهیان نور که یک حرکت عظیم فرهنگی است، گفت: بیش از 220 نفر از بسیجیان شهرستان از 9 تا 12 فروردین به مدت چهار روز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در خصوص حراست از خون شهدا و انتقال آرمان‌های آنان به نسل امروز افزود: اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام را در یاد و خاطره‌ها زنده می‌کند.

وی هدف از این اردو را آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی رزمندگان عنوان کرد و گفت: با بهره‌مندی از این فضای معنوی می‌توان واقعیت جنگ را بیشتربه نسل امروز انتقال داد.

بداغی با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور که تجدید میثاق جوانان و نوجوانان با آرمان‌های شهدا است، خاطرنشان کرد: برگزاری اردوی راهیان نور یکی از موثرترین راه های مقابله با دشمنان اسلام است.

وی در پایان گفت: مردم ایران با پیروی از راه و روش شهدا تا آخرین قطره خون خود در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات