خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه ملایر خبر داد

اعزام 310 نفر از دانشجویان ملایری به راهیان نور جنوب کشور

رئیس دانشگاه ملایر از اعزام 310 نفر از دانشجویان ملایری به راهیان نور جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۸۸۰۲
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر بهمن حیاتی اظهار داشت: به همت بسیج دانشجویی همزمان با ایام فاطمیه اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه ملایر با حضور بیش از 310 دانشجو در روزهای 17 تا 23 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: اردوی ویژه خواهران با حضور بیش از 220 دانشجو از روزهای 17 تا 21 اسفندماه و اردوی ویژه برادران با حضور 90 دانشجو در روزهای 19 تا 23 اسفندماه برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه ملایر اظهار کرد: در این اردو از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس از جمله معراج شهدای اهواز، شلمچه، اروندکنار، منطقه عملیاتی کربلای 4، طلائیه، هور، هویزه، پاسگاه زید، فکه(یادمان شهید آوینی)، کانال کمیل، چزابه و فتح‌المبین بازدید به عمل می‌آید.

وی ادامه داد: زیارت حرم دانیال‌نبی، بازدید از رزمایش‌های پادگان‌های استان خوزستان و دیدار با خانواده‌های شهدای استان خوزستان نیز از دیگر برنامه‌های این اردو است.

حیاتی با اشاره به اینکه خانواده گرانقدر سردار شهید ستار ابراهیمی همراهان ویژه دانشجویان در این اردو هستند، افزود: این شهید بزرگوار از شهدای معزز استان همدان است و کتاب‌های بسیاری درباره ایشان نوشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: دو نفر از راویان دفاع مقدس از همدان و اصفهان دانشجویان را در این سفر همراهی کرده و به بیان توضیحاتی درباره روند انجام عملیات‌ها و خصوصیات رزمندگان و مبارزان جهاد فی‌سبیل‌الله می‌پردازند.

رئیس دانشگاه ملایر افزود: از دیگر برنامه‌های این اردو می‌توان به ارائه بسته نوشتاری فرهنگی، نشریه ویژه راهیان نور، نشریه حرمان هور، چفیه، کتاب‌های عرفانی و ادعیه و کتاب «دختر شینا» که به روایت زندگی همسر سردار شهید ستار ابراهیمی می‌پردازد، اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات