خبرهای داغ:
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : برای اجرای خط انتقال آب به شهر کنگاور بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است .
کد خبر: ۹۵۹۷۷۶۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در آیین آغاز حفر این ۲ حلقه چاه با حضور فرماندار کنگاور اظهار کرد: علاوه بر افزایش ظرفیت تولید، برنامه هایی در خصوص مدیریت مصرف، شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز، نشت یابی مستمر و رفع نشت شبکه توزیع آب در دستور کار قرار گرفته و با جدیت تمام پیگیری خواهد شد.
الله‌بخش همه‌خانی افزود: جهت حفاری و تجهیز ۲ حلقه چاه مذکور و اجرای خط انتقال آن بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که از محل اعتبارات تنش و دیگر ردیف های اعتباری استانی و ملی تأمین می شود.
همه‌خانی همچنین از فرماندار شهرستان کنگاور برای تخصیص اعتبارات استانی، همکاری و تعامل با پرسنل شرکت آب و فاضلاب جهت پیشبرد اهداف تعیین شده در رفع تنش آبی شهر و روستاهای تحت پوشش این شرکت، تشکر و قدردانی کرد.
«ایرج صادقی» فرماندار شهرستان کنگاور نیز اظهار کرد: با توجه به توسعه شهر و افزایش تعداد مشترکان، جهت تأمین آب شرب مورد نیاز و کاهش تنش آبی پیش رو، عملیات حفاری ۲ حلقه چاه، یکی در دشت سلیمان آباد و دیگری در شهرک حسن آباد آغاز شد.
فرماندار کنگاور و معاون بهره برداری و توسعه آب و هیات همراه از چاه شماره سه شهری واقع در انتهای بلوار دستغیب کنگاور بازدید و طی این بازدید مصوب شد که بعد از تست پمپاژ و تعیین میزان آبدهی، جهت ساخت و ساز نهضت ملی مسکن از آب چاه مذکور استفاده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار