خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین «حبیب الله غفوری»، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه در پیامی مشترک شهادت مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۵۹۶۴۷۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در متن این پیام آمده است: خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت و مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.

بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست. آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.

امام جمعه و استاندار کرمانشاه در ادامه پیام خود آورده اند: اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید بلیان و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاه های مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.

این شهید والامقام روز گذشته در پی تیراندازی عناصر وابسته به جریان‌های معاند به برجک نگهبانی هنگ مرزی بانه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

بر اساس این گزارش، تیراندازی این افراد از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت این سرباز وظیفه، ۲ سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت امروز پس از برگزاری نماز جمعه در مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار