خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گفت: شهید مطهری یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است.
کد خبر: ۹۵۹۶۴۸۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین شمس اله جلیلیان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرمانشاه به شخصیت علمی شهید مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های برجسته و کم نظیر در تاریخ اسلام و یکی از دانشمندان و متفکران اسلام شناس و زمان شناس معاصر بود که با تلاش و مجاهدت‌های علمی فراوان توانست در تمامی رشته‌های معارف اسلامی، فلسفه، فقه و اصول صاحب نظری ژرف اندیش و محققی صاحب سبک در حوزه و دانشگاه باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: شهید مطهری با توجه به مقتضیات زمان دست به نگارش می‌برد و سخنرانی می‌کرد، او در همه زمینه‌ها آثار فاخر و برجسته‌ای از خود به یادگار گذاشته است و امروز دانش آموزان و دانشجویان از آثار ارزشمند ایشان بهره مند می‌شوند.

حجت الاسلام جلیلیان، شهید مطهری را از متفکران عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین دانست و گفت: وی یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است و لازم است تا منظومه فکری و آثار ارزشمند ایشان در جامعه و جوامع علمی و دانشگاهی ترویج شود.

وی در پایان گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بهترین فرصت برای تقویت و ارتقای بصیرت دینی و سیاسی در سپاه و خانواده بزرگ بسیج است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار