خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در جمع مسئولین و بسیجیان شهرستان هرسین گفت: شهید مطهری بصیر و زمان شناس بود و بر اساس مقتضیات زمان رفتار می کرد.
کد خبر: ۹۵۹۵۲۴۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،حجت الاسلام والمسلمین شمس اله جلیلیان در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی در جمع بسیجیان و مسئولین شهرستان هرسین که در صنایع پتروشیمی کرمانشاه شهرستان هرسین برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: قلم شهید مرتضی مطهری فلسفه را در سطح‌ها و مقاطع مختلف بیان می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: شهید مرتضی مطهری از علمایی است که از لحاظ نبوغ فکری بی نظیر بوده، که با شهادتش بهتر به جامعه و جهان اسلام شناخته شد.

حجت الاسلام جلیلیان اذعان داشت: امروزه پس از سال‌ها شهادت استاد مرتضی مطهری آثار وی به جهان بهتر از گذشته شناخته می‌شود و باید آثار این شهید والامقام به جامعه و خصوصا جوانان بهتر شناخته شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به شاخصه های اصلی شهید مطهری (ره) که اخلاص وی بود گفت: کسی که کارش برای خدا باشد و اخلاص داشته باشد تمام خصوصیات را دارد، لذا شهید مطهری بر اعتقاد خود راسخ بود.

حجت الاسلام جلیلیان گفت: شهید مطهری بصیر و زمان شناس بود و بر اساس مقتضیات زمان رفتار می کرد، رمز موفقیت یک معلم و مربی و مسئول که میخواهد موفقیتی کسب کند باید شهید مطهری را الگوی خود قرار دهد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار