خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: معلمان به عنوان قشری فرهیخته در تربیت شهدای والا مقام که نماد مقاومت و ایثار و فداکاری هستند، نقش مهمی داشته اند و بسترساز این راه پر افتخار بوده‌اند.
کد خبر: ۹۵۹۷۷۵۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار مسعود قنبری در آیین تجلیل از معلمان ایثارگر، نمونه و بازنشسته شهرستان قصرشیرین در سخنانی با گرامیداشت سال‌روز شهادت استاد شهید مطهری و هفته معلم، اظهار کرد: شأن معلم به قدری والا است که خداوند متعال در سوره انسان می‌فرمایند که اولین معلم خود خداوند است.

وی افزود: تمامی پیشرفت‌ها و اقتدار و بالندگی‌های امروز ایران اسلامی مرهون تلاش معلمانی است که توانستند با تربیت انسان‌هایی شایسته مسیر انقلاب را هموار کنند و از این رو در هر نقطه‌ای از ایران اسلامی اگر هر پیشرفتی اتفاق می‌افتد حاصل تلاش معلمان است.

جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز وحدت یکپارچگی و تلاش برای از بین بردن محرومیت‌ها مهم ترین نیاز جامعه ما است و در این مسیر همه باید تلاش کنند تا بتوانیم محرومیت‌ها را از بین برده و هر روز بر عزت و اقتدار و عظمت ایران اسلامی افزوده شود.

وی ادامه داد: ما باید آگاه باشیم چون دشمنان ما هرروز در پی توطئه و دشمنی هستند ولی به برکت رهبری فرزانه و حکیم و زمان‌شناس که سکان هدایت کشتی بزرگ انقلاب را برعهده دارند و داشتن ملتی فرهیخته و هوشیار و پشتیبان نظام و ولایت‌فقیه و معلمانی فداکار که شبانه‌روزی درزمینه‌ی علم‌آموزی به نسل دانش‌آموز جهادی تلاش می‌کنند، دشمنان ما نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار