خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان گفت: الگوی ما باید شهید مطهری و شهید سلیمانی باشد زیرا آنها راه و رسم چگونه زندگی کردن را به ما یاد دادند و یکی از مهمترین شاخصه های وجودیشان اخلاص در عمل بود.
کد خبر: ۹۵۹۶۰۴۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، حجت الاسلام و المسلمین شمس الله جلیلیان در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی که در سالن یادگار امام اداره ارشاد شهرستان کنگاور برگزار شد ضمن تبریک روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی عنوان کرد: مقام علم و معلم هم در آیات قرآن و فرمایشات معصومین جایگاه ویژه ای دارد و اگر بخواهیم راه و رسم سعادت و بندگی را بدانیم باید در محضر عالم ربانی راه مجاهدت و مبارزه با مستکبرین را یاد بگیریم.


حجت الاسلام و المسلمین جلیلیان خاطرنشان کرد :یکی از مهمترین شاخصه های وجودی شهید مطهری و سردار سلیمانی اخلاص در عمل بود تا جایی رهبر معظم انقلاب در وصف حاج قاسم فرمودند حاج قاسم یک شخص نیست بلکه یک مکتب است و نتیجه اخلاص شهید مطهری انسانی است که هدفش در زندگی خدا بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ادامه داد: آگاهی به مقتضیات زمان و اطاعت پذیری از ولایت هم در شخصیت شهید مطهری و حاج قاسم بسیار پررنگ بود زیرا اگر بصیرت نباشد انسان منحرف می شود.

ارسال نظرات