خبرهای داغ:
استاندار کرمانشاه در پیامی روز معلم را که یادآور معلم و نظریه‌پرداز انقلاب اسلامی، استاد شهید مرتضی مطهری‌ است، تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۹۵۸۶۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در پیامی روز معلم را که یادآور معلم و نظریه‌پرداز انقلاب اسلامی، استاد شهید مرتضی مطهری‌ است، تبریک گفت.
 
متن پیام بدین شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیمهو الذی بعث فی الامیین رسولا منهم یتلوا علیهم آیاته و یزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمه»(جمعه آیه۲)
معلمی یک فضیلت است؛ معلمی یک کمال است که از چشمه‌ جوشانِ جانِ بی‌قرار و عاشق، سیراب می‌شود. به این خاطر، معلمی با زندگی معلم پیوند خورده و روز و شب او را پر کرده است. این‌گونه معلمی در دل شاگردان جا باز می‌کند، به روح و فکر و ذهن و خیال آنها رنگ و جهت می‌دهد و سرعت می‌بخشد.از آنجا که وجود انسان ساحات متعددی دارد و تربیت او باید در تمام عرصه‌های وجودی او صورت پذیرد، دولت مردمی سیزدهم برنامه همه جانبه و بزرگی در دست اجرا دارد که آموزش و پرورش را در ارتقای تربیتی دانش آموزان در تمام ساحات وجودی انسان، پشتیبانی و تقویت کند. مجموعه مسوولان استان کرمانشاه نیز با کمک صاحبنظران فرهنگی و تربیتی، مسیر اقدام را بر این طریق استوار کرده اند.این ایام را که یادآور معلم و نظریه پرداز انقلاب اسلامی، استاد شهید مرتضی مطهری‌ است، باید فرصتی دانست که مقام رفیع معلمی را قدر بدانیم و معلمین عزیز را بر صدر بنشانیم. امید که همگی بتوانیم در عمل، منزلت این عزیزان را آنگونه که شایسته است بشناسیم و ارج نهیم.
معلمان عزیز کرمانشاهی، مبارکتان باد این شایستگی و کرامت.
 
محمدطیب صحراییاستاندار کرمانشاه
ارسال نظرات