خبرهای داغ:
شاهرود_جامعه دانشگاه صنعتی شاهرود در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، به پا خاستند.
کد خبر: ۹۵۹۵۴۶۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، در محل مسجد پیامبر اکرم (ص) این دانشگاه تجمع کردند.
در این تجمع، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه با سردادن شعار، حمایت خود را از وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از این رژیم کودک‌کش و رژیم جنایتکار صهیونیستی در غزه اعلام و محکوم کردند.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود، در سخنانی بیان کرد: بعد از هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی و استکباری به ملت ستمدیده فلسطین، شاهد شهادت تعداد زیادی از مردم بی‌گناه فلسطینی بودیم، بعد از این جنایت موج جدیدی از بیداری در کشور‌های اروپایی و آمریکا در میان دانشگاهیان شکل گرفت.
وی با اشاره به وظیفه دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا گفت: دانشگاه به عنوان ساحت علم ورزی و تاثیرگذار بر وضعیت کشور نقش مهمی در روشن نگه داشتن چراغ دفاع از مردم فلسطین دارد و برگزاری راهپیمایی و تحصن در فضای دانشگاه نقش مهمی در حمایت از مردم فلسطین و دانشجویان حامی مردم بی‌گناه فلسطین خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار