خبرهای داغ:
شاهرود_ زنگ سپاس معلم با حضور مسوولان شهرستان شاهرود به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه کوثر نواخته شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۴۵۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج، زنگ «سپاس معلم» به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم در دبیرستان دخترانه کوثر شاهرود نواخته شد
در این مراسم که امام جمعه شاهرود، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود، شهردار شاهرود و جمعی از مسوولان شهرستانی حضور داشتند، حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در این مراسم با تبریک هفته معلم، مقام معلمی را در جایگاه مقام پیامبری در راویات و احادیث عنوان کرد و افزود: باید فرهنگ قدردانی در جامعه و بویژه نسل جوان و نوجوان ما نهادینه شود و در این مسیر تلاش کوشش مضاعف انجام شود.
وی با قدردانی از معلمان در تعلیم و تربیت نسل آینده جامعه گفت: باید معلمان ما بروز باشند و بتوانند نیاز‌های روحی و معنوی دانش آموزان را در کنار پروش علم و دانش برآورده کنند و دو بال علم و عمل را متوازن رشد دهند.
سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود با تبریک هفته معلم، اظهار کرد: رهبری انقلاب در سال‌های اخیر معلمان را مورد توجه ویژه قرار دادند و این نشان از اهمیت معلم در جامعه است.
وی با تاکید بر وحدت تیمی ارکان درون سازمانی و برون سازمانی آموزش و پرورش شاهرود و کسب عنوان‌های برتر استان در شورای آموزی و پرورش و ستاد بزرگداشت هفته مقام معلم در سال‌های اخیر، افزود: به فضل الهی همه مدارس و مدیران آن‌ها با اتحاد موفق هستند که با کمترین امکانات و تعدد وظایف و تغییر نگرش در دانش آموزان و اولیا باز هم می‌درخشند و تلاش دارند و نوآوری و بروزرسانی می‌کنند.
وی با اشاره به اجرای ۱۲ عنوان برنامه شاخص در هفته معلم تاکید کرد: آینده هر جامعه در مدارس فعلی رقم می‌خورد و هر چقدر اهمیت دهیم به آموزش و پرورش، آینده بهتری را رقم خواهیم زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار