خبرهای داغ:
دامغان_ اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه‌ دامغان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در مقابل مسجد رسول اکرم (ص) این دانشگاه تجمع کردند.
کد خبر: ۹۵۹۴۹۷۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج، اعضای هیئت علمی، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه دامغان در حمایت از خیزش بیداری بشر دوستانه دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی علیه جنایات و نسل‌کشی رژیم جعلی صهیونیستی، روز یکشنبه ۹ اردیبهشت پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مقابل مسجد رسول اکرم (ص) این دانشگاه تجمع کردند.

کارکنان و دانشجویان بصیر و انقلابی در این تجمع با سر دادن شعارهایی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، اقدامات سرکوب‌گرانه و تاسف‌آور نیروهای نظامی کشورهای غربی در مقابل قیام بیداری انسانی و حق طلبانه دانشگاهیان نخبه در بهترین دانشگاه‌های آمریکا و تعدادی از کشورهای اروپایی را برملا کننده چهره واقعی تمدن غربی در پس شعارهای فریبنده آزادی، دموکراسی و حقوق بشر ادعایی‌شان دانسته و حمایت قاطع خود را از این جریان بیدارگرانه بی‌سابقه و گسترده در سطح دانشگاه‌های آمریکا و اروپا اعلام نمودند.

در پایان بیانیه دانشگاهیان دانشگاه دامغان در حمایت از جریان بیداری انسانی دانشگاهیان در کشورهای غربی علیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی قرائت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار