خبرهای داغ:
در حالیکه فرزند شهید را به پارک برده بودم و داشتم از بازی ایشان فیلم میگرفتم ناگهان بدون هیچ سئوالی فرزند شهید لب به سخن گشود و راز دلش را بازگو کرد.
کد خبر: ۹۵۹۴۱۸۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، در حالیکه فرزند شهید را به پارک برده بودم و داشتم از بازی ایشان فیلم میگرفتم ناگهان بدون هیچ سئوالی فرزند شهید لب به سخن گشود و راز دلش را بازگو کرد ، امان از زمانی که فرزند خردسال شهیدی بهانه بابا را بگیرد، زبان قاصر است از بیان آن ، تو فکر میکنی میتوانی با جواب های خود ذهن فرزند را از پدر دور کنی ؟ نه نمی‌توانی،فقط اینجا باید به خدا پناه ببری از دل سوخته این فرزندان شهدا و به همسران شهدا درود فرستاد که حافظان یادگاران شهدا هستند.

بنیامین چهار ساله فرزند شهید معظم علیرضا باغبان زاده که در زمان شهادت پدر ۱۶ ماه بیشتر نداشت خیلی وقت ها دلتنگ پدر می‌شود و هیچ چیز نمی‌تواند آرامش کند .

علیرضا باغبان زاده متولد ۲۱ مهرماه ۱۳۶۷ شهرستان دزفول استان خوزستان میباشد

شهید باغبان زاده از کارکنان پلیس راهور استان خوزستان بود که در سال ۱۴۰۰ امنیت صندوق آرا را بر عهده داشت.
ا

ین شهید والامقام به عنوان نیروی حفاظت از صندوق رأی گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در تاریخ ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ در قالب یک گروه به منطقه احمدفداله دزفول اعزام شده بود حین انتقال صندوق‌های رای در سانحه هوایی در این منطقه در سن ۳۳ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید باغبان زاده هنگام شهادت دارای ۲ فرزند پسر به نام‌های میکائیل و بنیامین بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار