خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولی عصر (عج)؛ ماه رمضان، بهترین فرصت است تا آدمی ممارست کند و در بعد معنوی خود را تقویت نماید
کد خبر: ۹۵۸۴۹۴۰
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در افتتاحیه برنامه های قرآنی، ورود به ماه مبارک رمضان در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: ماه مبارک رمضان در طول سال برای ارتباط گیری معنوی و روحی با خداوند متعال استثنا است.

 

او افزود: این ایام مبارک است و هر ساله سپاه برنامه‌های ویژه دارد که امروز نیز افتتاحیه برنامه‌ها ماه رمضان در سپاه حضرت ولیعصر (عج) است و نقاط مختلفی برای تجمع کارکنان، بسیجیان و سربازان، بانوان و آقایان پیش بینی شده است.

 

سردار حسن شاهوار پور به حضور اساتید پر توان برای آموزش قرآن اشاره کرد و بیان داشت: دفتر نمایندگی ولی فقیه و مجموعه فرماندهان نیز فعال وپابه کار هستند تا در این رویداد بزرگ که به عنوان مهمانی الهی مطرح می‌شود، مومنان حداکثر استفاده را ببرند.

 

او همچنین یادآور شد که اعتماد به نفس انسان در این ماه برای دوری از محرمات افزایش می‌یابد و بهترین فرصت است تا آدمی ممارست کند و در بعد معنوی خود را تقویت نماید تا در مقابل همه مسائلی که ممکن است وی را وسوسه کند و توانش را ضعیف کند، قدرتمند گردد.

 

سردار شاهوار پور بیان کرد: سپاه در مجموعه خود اهمیت ویژه‌ای به افزایش معنویت در این ماه می‌دهد و علی رغم آنکه روزه داری امری فردی است، اما سازمان با همه موجودیت فضا را فراهم می‌نماید تا استفاده های معنوی بیشتر شود.

 

او همچنین توصیه کرد که از ماه رمضان حداکثر استفاده برده شود و با سنجش خود نسبت به پارسال، معنویت را در خویشتن افزایش داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار