خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی کرمانشاه، از دستگيری کلاهبردار ی که در پوشش خريد ضايعات عمده از شرکت‌ها با نرخی کمتر از قيمت عمده‌فروشی‌ها و پرداخت سود، 160 ميليارد ريال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۳۹۰۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا ياری فرمانده انتطامی کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکايت تعداد زيادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اينکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسيدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقيقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زيادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خريد مواد ضايعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قيمتی مناسب و نرخی کمتر از قيمت عمده‌فروشی‌ها و همچنين پرداخت سود مناسب داده است، از اين طريق توانسته مبلغ 160ميليارد ريال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه افزود: با دريافت اين اطلاعات، تحقيقات گسترده و همه‌جانبه ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگيری متهم متواری آغاز شد تا اينکه ماموران انتظامی شهرستان موفق به شناسايی مخفيگاه وی شدند.ياری تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملياتی غافلگيرانه دستگير و اين افراد در بازجويی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار