خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: درخواست رئیس جمهور آمریکا از اسرائیل مبنی بر عدم پاسخگویی به حملات موشکی و پهبادی شب گذشته ایران، نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۵۹۳۸۷۳
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹

حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با اشاره به پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: این اقدام حق ذاتی و مشروع ایران اسلامی در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه که جزو خاک ایران اسلامی به شمار می‌رود، بود.

وی با بیان اینکه پاسخ شب گذشته ایران اسلامی به تعدی رژیم صهیونیستی با شادی مردم همراه بود، تاکید کرد: این حمله پاسخ به مطالبه ملت عزیز ایران اسلامی بود که هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نرفته و نخواهند رفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه در حمله شب گذشته نیروهای مسلح کشورمان نشان دادند به پشتوانه مردم متحد، مقتدر و تاثیرگذار هستند، گفت: همین که رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل گفته دنبال پاسخگویی به ایران نباشد، نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران اسلامی امروز به اندازه‌ای مقتدر است که می‌تواند پاسخ کوبنده به هتاکی دشمنانش بدهد، گفت: پاسخ ایران اسلامی به تعدی دشمنانش سخت و پشیمان کننده است.

جلیلیان تاکید کرد: امروز در درجه‌ای از اقتدار به سرمی‌بریم که هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران همراه خواهد شد و این اقتدار مایه غرور فرزندان ایران اسلامی است.

ارسال نظرات