خبرهای داغ:
شهردار شهر فیل آباد:پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که بنیانگذار کبیر انقلاب آن را غرس نمودند و امام خامنه ای مدظله العالی آن را فرزند انقلاب و مظهر اقتدار نامیدند.
کد خبر: ۹۵۹۳۳۰۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ شهردار شهرفیل آباد افزود:جمهوری اسلامی ایران صلابت و اقتدار خود را مرهون رهبری عالمانه و داهیانه امامین انقلاب و همراهی مردان و زنانی است که عاشقانه و خالصانه در مسیر آن حرکت کرده اند.

وی ادامه داد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که بنیانگذار کبیر انقلاب آن را غرس نمودند و امام خامنه ای مدظله العالی آن را فرزند انقلاب و مظهر اقتدار نامیدند و فرمایش کردند؛ سپاه تربیت شده دامان انقلاب است و به گردن انقلاب هم حق دارد.تردیدی نیست که حضور پاسداران سپاه در عرصه های مختلف انقلاب اعم از جنگ تحمیلی، نبرد اقتصادی، جنگ نرم، شبیخون های فرهنگی و اقتصادی ، عمران و سازندگی، عرصه موشکی و هوا فضا در کنار مردم فهیم و بصیر ، زمینه گذر از گردنه های سخت را فراهم آورده است.

شهردار شهر فیل آباد در پایان یادآور شد:در واقع یکی از بزرگترین دغدغه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابله با این نظام و انقلاب، سپاه پاسداران بوده و هست که خوشبختانه هر روز به حول و قوه الهی قدرتمند تر شده و توانسته است همچون دژی مستحکم در مقابل توطئه های استکبار و ایادی آن ایستادگی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار