خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان:

سپاه با اتکا به اقتدار معنوی و نظامی اهداف شوم دشمنان را ناکام گذاشته است / روح و روان سالم در جسم سالم قرار دارد

حجت الاسلام قاسم پور : امروز اگر توپخانه‌های رسانه ای استکبار جهانی، سپاه را هدف گرفته است بیانگر این است که سپاه توانسته با اتکا به اقتدار معنوی، سیاسی و نظامی خود دشمن را در رسیدن به اهداف شوم ناکام بگذارد.
کد خبر: ۹۵۹۳۰۲۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶

سپاه با اتکا به اقتدار معنوی و نظامی اهداف شوم دشمنان را ناکام گذاشته است / روح و روان سالم در جسم سالم قرار دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در جمع کارکنان سپاه شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایه اتخاذ تدابیر استراتژیک رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت تا بتواند فلسفه وجودی خود را در صیانت از دستاوردها، آرمان ها و ارزش های مقدس انقلاب اسلامی معنا و تفسیر کند.

وی افزود: امروز اگر توپخانه‌های رسانه ای استکبار جهانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هدف گرفته است بیانگر این است که سپاه توانسته است با اتکا به اقتدار معنوی، سیاسی و نظامی خود دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و شیطانی اش ناکام بگذارد.

قاسم پور در ادامه ضمن اشاره به فرا رسیدن هفته سلامت، سلامت جسم و بدن را لازمه سالم بودن فکر و اعتقاد دانست و تصریح کرد: اسلام با تکیه بر وحی، عالی ترین رهنمودهای بهداشتی را در اختیار مسلمانان قرار داده است به گونه ای که خداوند در قرآن کریم در بیش از ۲۰۰ آیه به سلامت جسمی، روانی و اجتماعی اشاره دارند.

وی اذعان داشت: آن گونه که اسلام به نظافت، بهداشت و سلامت اهمیت داده است دیگر ادیان و جامعه بشری به آن اهمیت نداده اند تا آنجا كه در حديث مشهور پيامبر اكرم صلى الله عليه و آله مى‏ خوانيم: «فَاِنَّ اللهَ تَعالی بَنَی الاِسلامَ عَلَی النِّظافَةِ؛ خداوند (پايه ‏هاى) اسلام را بر نظافت بنا نهاده است» و تا آنجا اهميت دارد كه از پيامبر اسلام صلى الله عليه و آله نقل شده است كه فرمود: «الإسلامُ نظيفٌ فتَنَظَّفُوا، فإنه لا يَدْخُلُ الجنةَ إلا نظيفٌ؛ جز افراد با نظافت و تميز وارد بهشت نمى‏ شوند».

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در پایان خاطرنشان کرد: اسلام چون سلامتی را نیاز اساسی و ضامن بقای نسل آدمی می‌داند، راه‌کارهای فراوانی برای حفظ و تأمین آن پیش‌ روی بشر قرار می‌دهد. در آموزه‌های دینی به صدها رهنمود در زمینه تغذیه، خواب، آمیزش جنسی، کار و محیط برمی خوریم که پی کشاندن انسان به سوی سلامتی فردی می‌باشند. علاوه بر این، رهنمودهای فراوانی درباره سلامت روانی، روحی، خانوادگی، اجتماعی و... وجود دارد که گویای جامع نگری اسلام به موضوع سلامت می‌باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار