سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه در پیامی، دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۹۲۹۴۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱

پیام تبریک فرمانده سپاه شهرستان گناوه

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه ، متن پیام سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم  

 

«دوم اردیبهشت ماه از سوی معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) مزین به نام نهاد مقدسی شد که قدرتمندانه همپای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و در راستای اقتدار کشور همواره در عرصه‌های گوناگون خوش درخشید. این نهاد انقلابی، کارآمدی خود را در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه‌های پیشرفت و آبادانی به منصه ظهور رساند.
بی تردید امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح به عنوان نماد مقاومت، جهاد مخلصانه و مظهر راستین مبارزه با تروریسم و جریانات انحرافی وامیدمستضعفان جهان در مبارزه با مستکبران وزور گویان عالم تبدیل شده است و با صلابت و اقتدار مثال زدنی به پشتوانه ای بزرگ برای این نظام و تکیه گاهی بزرگ برای مردم و تمامی مستضعفان جهان تبدیل شده است.
خدای بزرگ را شاکریم مجموعه دفاعی کشور به ویژه این نهاد انقلابی و مردمی با الهام از وصایای جاودان امام راحل (ره) و تحت فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله‌العالی) با اشراف اطلاعاتی بر تحولات منطقه‌ای و تحرکات قدرت‌های فرامنطقه‌ای، راهبرد ظرفیت‌افزایی دفاعی و ارتقاء قدرت آفندی و بازدارنده برای مقابله با تهدیدات احتمالی عملی علیه میهن اسلامی را مصمم‌تر و پویاتر از گذشته در حوزه‌های زمینی، دریایی و هوافضا در دستور کار خود داشته و با آمادگی‌های همه‌جانبه خود، هرگونه خطای محاسباتی دشمنان را با پاسخ قاطع، سخت و پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهند ساخت. 
اینجانب ضمن گراميداشت ياد رهبر كبير و بنیان‌گذار انقلاب اسلامي ، دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را به همه سبز پوشان پرافتخار و حماسه‌ساز و پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ و به ملت شریف ايران تبريك و تهنيت عرض می نمایم
اميد است در سايه اتكال به قدرت لايزال الهي و تحت زعامت مقام معظم رهبري (مدظله‌العالی) اين نيروي مكتبي و مردمي در راستاي تحقق رسالت‌های خويش بیش‌ازپیش موفق و مؤید باشد.

 

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور
فرمانده سپاه انصار الحسین علیه السلام شهرستان گناوه

ارسال نظرات
آخرین اخبار