سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور گفت : باشدت گرفتن بارندگی های اخیر و‌حضور گسترده مسافران نوروزی در گناوه نسبت به اسکان اضطراری مسافران نوروزی در مراکز اقامتی سپاه شهرستان و مکانهای امن اقدام شد.
کد خبر: ۹۵۸۷۵۴۱
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶

 

تسهیل اسکان مسافران نوروزی گرفتار در باران در شهرستان گناوه

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور با بیان اینکه مجموعه بسیج و سپاه جزء بدنه مردم است، گفت: مجموعه سپاه و بسیج هرجایی که نیاز باشد در کنار مردم قرار دارد.

وی بیان داشت: با توجه به بارندگی‌های متوالی دوروز گذشته نیز تیم‌های امدادی بسیج وارد میدان شده ودر کنار نیرو‌های دیگر در شهرستان نسبت به اسکان مسافران گیر افتاده در بارندگی خدمت رسانی می نمایند.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه افزود: در همین راستا سپاه شهرستان با فراخوانی تیم‌های خدماتی و عملیاتی بسیج از بدو ورود سامانه و آغاز بارندگی‌های شدید در گناوه نسبت به باز کردن مراکز زیر نظر سپاه و همچنین تعدادی مدارس که در طول نوروز در اختیار سپاه شهرستان قرار گرفته است اقدام نموده است.

حاجی پور اضافه کرد: همچنین با همکاری تعدادی از بانیان حسینیه‌ها و مردم مهمان نواز شهر گناوه امر اسکان صورت گرفته و جا دارد از همه کسانی که در این رابطه همکاری نموده اند تشکر کنیم.

ارسال نظرات