شهید مطهری (ره) شخصیتی بی‌نظیر در خدمت به اسلام بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت شهرستان کنگان در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در بندر سیراف گفت: استاد شهید مرتضی مطهری (ره) شخصیتی بی‌نظیر در خدمت به اسلام و نظام اسلامی بود.
کد خبر: ۹۵۹۶۰۱۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، حجت الاسلام محمّد مهدوی منش اظهار کرد: شهید مرتضی مطهری (ره)، نمونه بارز ایمان آوردن و یاری کردن، ولی جامعه در زمان فعلی بود.

شهید مطهری (ره) شخصیتی بی‌نظیر در خدمت به اسلام بود

وی تصریح کرد: شهید مطهری (ره) یک مربی به معنای واقعی کلمه بود چرا که در کنار آموزش علم، مسیر خداوند متعال را نیز به مردم نشان می‌داد.

این مقام مسئول یادآور شد: اگر علمی آموزش داده شود و در کنار آن تربیت وجود نداشته باشد این علم به ضرر جوامع بشری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان تأکید کرد: اگر نظام اسلامی و آموزش و پرورش می‌خواهد جامعه‌ای سالم و صالح داشته باشد لازم است در امر تربیت، اهتمام ویژه داشته باشد تا در نظام آموزشی ما افرادی مانند شهید مطهری (ره) و شهید سلیمانی پرورش یابند.

شهید مطهری (ره) شخصیتی بی‌نظیر در خدمت به اسلام بود

حجت الاسلام مهدوی منش در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» اشاره کرد و گفت: نیرو‌های مسلّح جمهوری اسلامی ایران کسانی هستند که از ولایت اطاعت می‌کنند و در مسیر ولایت قدم برمی‌دارند و همین‌ها بودند که وعده صادق را آفریدند که البتّه هنوز ابعاد کامل این عملیات برای مردم به خوبی تبیین نشده است.

شهید مطهری (ره) شخصیتی بی‌نظیر در خدمت به اسلام بود

وی تصریح کرد: آمریکا در شب انجام عملیات وعده صادق، منطقه غرب آسیا را به هشت منطقه پدافندی تقسیم کرده بود تا بتواند با موشک‌ها و پهپاد‌هایی که از ایران پرتاب می‌شود مقابله کرده و از رژیم صهیونیستی دفاع کند، ولی مدافعان حریم اسلام و انقلاب اسلامی با شکستن کمر استکبار، چنان افتخاری آفریدند که در تاریخ ایران بی‌سابقه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت کنگان در ادامه به چرایی انجام عملیات طوفان الاقصی توسط فلسطینی‌ها نیز اشاره و اذعان کرد: ۷۵ سال از تأسیس رژیم صهیونیستی می‌گذرد و در تمام این سال‌ها، مسئولین و شهروندان این رژیم که همگی نظامی هستند به مردم فلسطین، ظلم کرده‌اند و این مردم دائماً تحت فشار این رژیم هستند.

مهدوی منش افزود: حال پاسخ این پرسش مهم است که آیا شهید شدن مردم مظلوم فلسطین در چنین شرایطی بالاتر است یا این که دائم به آن‌ها تجاوز شده و زیر ظلم و ستم صهیونیست‌ها با بدبختی و فلاکت کشته شوند؟

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین و بسیجیان در سالن اجتماعات آموزشگاه شهید عبدالله زاده سیراف برگزار شد از تلاش‌های دو نفر از مربیان عقیدتی سیاسی این بخش تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات