برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه کنگان تشریح شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان کنگان را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۹۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، حجت الاسلام محمد مهدوی منش اظهار کرد: از 8 تا 14 اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، برنامه های مختلفی به این مناسبت در سپاه و رده های مختلف مقاومت شهرستان کنگان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم سال روز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، برنامه محوری این هفته است که با حضور کارکنان ناحیه مقاومت کنگان برگزار شد.

این مقام مسئول افزود: دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدا، دیدار عام فرمانده سپاه کنگان با کارکنان وظیفه، پیاده روی کارکنان و برگزاری زیارت عاشورا، غبارروبی گلزار شهدای گمنام و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی از جمله برنامه های مهمی است که به این مناسبت برگزار می شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان تصریح کرد: برگزاری مراسم سال روز شهادت شهید مطهری (ره) و بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری نشست های حلقه های صالحین، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی نیز از جمله برنامه های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار