خبرهای داغ:
شهردار شیراز در اولین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: به گواه تاریخ غنی این مرز و بوم، هیچگاه حمله متجاوزانه به خاک ایران بی پاسخ نمانده است.
کد خبر: ۹۵۹۱۷۴۷
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شهردار کلانشهر شیراز در اولین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در سال جدید با اشاره به پاسخ دندان شکن و عملیات گسترده تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در ساعات بامدادی امروز گفت: این اقدام نشان از توان و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه و جهان دارد.

محمد حسن اسدی ضمن تبریک به فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب، مردم سرافراز ایران و به ویژه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که درس عبرت‌آموزی به دشمن صهیونیستی دادند، افزود: به گواه تاریخ غنی این مرز و بوم، هیچگاه حمله متجاوزانه به خاک ایران بی پاسخ نمانده است و در صورت حمله، غیورمردان وطن به میدان آمده اند و جان بر کف از تمامیت ارضی آن دفاع کردند.

شهردار کلانشهر شیراز گفت: شب گذشته اجرا و تحقق عملیات وعده صادق با رمز «یارسول‌الله(ص)» ورقی نوین در تاریخ معاصر ایران رقم زد و عزت ایران را بار دیگر به جهانیان ثابت کرد.

اسدی تصریح کرد: عملیات وعده صادق با فرود آمدن موشک ها بر سر صهیونیست ها، فقط بخش کوچکی از ظلم، ترس، و دلهره ای بود که روزانه فلسطینیان مظلوم تجربه می کنند و امیدوارم رژیم کودک کش صهیونیستی درس عبرتی از این سیلی محکم ملت ایران گرفته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها