خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سروستان گف: خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم وظیفه همه مسولین و ادارات و دستگاههاست و مدیران ادارات و دستگاه‌ها باید در جهت تحقق شعار سال از ابتدای سال برنامه ریزی کنند.
کد خبر: ۹۵۹۱۴۹۳
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اولین جلسه شورای اداری شهرستان سروستان در محل فرمانداری شهرستان سروستان با حضور سرهنگ مباشری فرمانده سپاه سروستان ، امام جمعه شهرستان و اعضای شورای تامین و مدیران اداری شهرستان برگزار گردید.

سرهنگ مباشری در این جلسه در خصوص شعار سال ۱۴۰۳ که مقام معظم رهبری ( مدظله) سال جدید راجهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند افزود: برای تحقق این شعار در سطح شهرستان باید همه دستگاه ها از ابتدای سال با تمام توان تلاش کنند.

فرمانده سپاه سروستان گفت :برای تحقق شعار سال باید با تشکیل هیئت اندیشه ورز از اقشار مختلف دانشگاهی، صنعتی، نخبگان شهری و غیره در شهرستان ایجاد کنیم و در خصوص راهکار های لازم و مناسب برای تحقق شعار سال اقدام کنیم و این وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادها و ارگانها هست.

 مباشری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگذاران نظام توجه به کمک های مردمی را حائز اهمیت دانستند و تاکید داشتند ، پس این مهم در سطح شهرستان باید امسال پیگیری شود.

سرهنگ مباشری گفت: باید اول ظرفیت های مردمی و موجود شناسایی شود و بعد زمینه حضور مردم در عرصه های اقتصادی رو فراهم کنیم، موانع را برطرف بکنیم و کمک کنیم که این ظرفیت عظیم که در اختیار ما هست درجهت حل مشکلات اقتصادی و جهش تولید انشالله استفاده و بکارگیری کنیم
تا انشالله این مهم محقق شود.

فرمانده سپاه سروستان اضافه کرد: در طول عمر با برکت انقلاب هر جایی که ما از ظرفیت عظیم مردم استفاده کردیم آنجا ما توانستیم چالش‌ها‌و مشکلات کشور حل شد و نمونه این موضوع جنگ تحمیلی بود که با بسیج ظرفیت مردمی بحمداله جنگ مدیریت شد.
مباشری در بخش پایانی مطالب خود به اتحاد و همدلی مسولین و مردم اشاره کرد و گفت: درصورت اتحاد و همدلی هست که میتوان اقدامات بزرگ انجام داد و انشاءالله با یاری خداوند با همین اتحاد و همدلی و با امید به خداوند مشکلات اقتصادی و معیشتی حل خواهد شد و جهش تولید را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها