مراسم اختتامیه و فینال مسابقات والیبال جام رمضان در پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی روستای عالی چنگی از توابع بخش ساحلی دلوار بین ۵ تیم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۳۶۰
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴

فینال مسابقات والیبال جام رمضان در روستای عالی چنگی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، مراسم اختتامیه و فینال مسابقات والیبال جام رمضان در پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی روستای عالی چنگی از توابع بخش ساحلی دلوار بین ۵ تیم برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی روستای عالی چنگی در خصوص این مسابقات عنوان داشت: این دوره از مسابقات به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور پنج تیم و به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی روستا عالی چنگی  و با همکاری حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار برگزار شد.

فینال مسابقات والیبال جام رمضان در روستای عالی چنگی برگزار شد

وی در ادامه افزود: این مسابقات در زمین والیبال پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی برگزار و پنج تیم حاظر در مسابقات پس از تلاش جهت کسب عنوان قهرمانی در نهایت تیم والیبال شهید سید محمود هاشمی موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد و کاپ قهرمانی و جوایزی از طرف پایگاه مقاومت بسیج روستا به بازیکنان تیم برنده اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی در پایان اظهار داشت: امید است با پشتوانه بیشتر مسئولین و عزیزان بسیجی بتوانیم فضا های ورزشی و نشاط آور را جهت فعال کردن ورزش همگانی و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به وادی سالم و پر شور و نشاط ورزش هدایت نماییم.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار