بنا بر رسم هر ساله به همت خانه قرآن و عترت فاطمه زهرا (س) تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان از فعالان خواهران خانه قرآن روستای گورک دژگاه از توابع بخش ساحلی دلوار تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۳۳۰
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴

تجلیل از فعالان قرآنی خانه قرآن فاطمه الزهرا(س) روستای گورک دژگاه

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، بنا بر رسم هر ساله به همت خانه قرآن و عترت فاطمه زهرا (س) تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان از فعالان خواهر خانه قرآن روستای گورک دژگاه از توابع بخش ساحلی دلوار تجلیل شد.

در اختتامیه بهار قرآن ۱۴۰۳ در بیست و نهمین روز از ماه مبارک رمضان از طرف خانه قرآن و عترت فاطمه زهرا (س) با حضور ریس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان حجت الاسلام توکلیان، منصور احمدی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیدان اکبرپا و عضو شورای اسلامی در مسجد خاتم الانبیا این روستا برگزار شد.

تجلیل از فعالان قرآنی خانه قرآن فاطمه الزهرا(س) روستای گورک دژگاه

در ابتدای این مراسم حجت السلام توکلیان رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان در مورد برکات قرآن در زندگی و ترویج و تربیت علوم قرآنی به فرزندان عنوان داشت: کودکی دوران فطرت و سرشت پاک هر انسانی است. قرآن و پیشوایان دینی انسان‌ها را به سوی زندگی سالم هدایت می‌کنند، اهمیت تربیت در دوران کودکی را مورد توجه قرار داده‌اند در همین باب بی‌تردید اگر تربیت براساس مفاهیم دینی و سیره نبوی باشد، تأثیری شگرف در کودک بر جای خواهد گذاشت.

در پایان این مراسم از طرف خانه قرآن و عترت فاطمه زهرا (س)گورک دژگاه جوایزی نفیسی به فعالان قرآنی خواهر که در ماه مبارک رمضان بیشترین حضور و همکاری را در برگزاری جلسات قرآنی داشتند اهدا و تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار