خبرهای داغ:
استاندار خوزستان در روز عید سعید فطر به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و معاونان استانداری با نماینده ولی فقیه و اعضای خبرگان رهبری دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۹۱۱۳۱
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹

علی اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان روز چهارشنبه به مناسبت عید سعید فطر پس از اقامه نماز عید در مصلی اهواز به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و معاونان استانداری خوزستان با حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و آیت الله سید علی شفیعی و جمعی از اعضای خبرگان رهبری و علما دیدار کرد.

دیدار با جمعی از مسئولان، علما و بزرگان استان خوزستان از دیگر برنامه‌های حسینی محراب بود.

همچنین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا با حضور در بیت نماینده ولی فقیه و علما و فضلای استان خوزستان ضمن دیدار گرم و صمیمانه با ولایت و رهبری و آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در دیدار‌هایی با نماینده ولی فقیه، نمایندگی مردم تهران و خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و علما و فضلای استان با تبریک فرارسیدن خجسته سالروز کرامت و شرافت نبوی و عید سعید مسلمین جهان، بر ضرورت همبستگی مسؤلین و مردم در تحقق اهداف و راهبرد‌های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در راستای تحقق شعار سال نو و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تأکید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار