خبرهای داغ:

دیدار عیدانه استاندار خوزستان با خانواده شهیدان معماری در شادگان

استاندار خوزستان به مناسبت عید سعید فطر با خانواده شهیدان معماری در شهرستان شادگان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۹۱۱۸۷
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، به مناسبت عید سعید فطر علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان به همراه جمال صالح زاده، فرماندار شادگان، منصوری امام جمعه شهرستان، حمر، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان و جمعی از مسئولان شهرستان با خانواده شهیدان ناصر، علی و حسین معماری دیدار و گفتگو و به مقام شامخ این شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

علی اکبر حسینی محراب در دیدار با خانواده شهدای شادگان گفت: شادگان قهرمان چه در انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس و همینطور در برهه‌های زمانی دیگر به تکلیف خود نسبت به نظام عمل کرده است.

وی افزود: امروز و در این شرایط نوبت مسئولان است که بکوشند مشکلات مردم در این منطقه را به خصوص در حوزه اقتصادی برطرف کنند.

حسینی محراب با تقدیر از خانواده شهیدان معماری ادامه داد: این خانواده ۳ فرزند خود را تقدیم امام حسین (ع) و ایران اسلامی کردند، خانواده شهدا با تقدیم بزرگترین سرمایه خود یعنی فرزندانشان باعث شدند ایران اسلامی قوی‌تر و پویا‌تر شود و نهال انقلاب تبدیل به درختی شود که امروزه همه ما به آن افتخار می‌کنیم.

استاندار خوزستان اضافه کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و پرفضیلت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار