خبرهای داغ:

برگزاری محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری روزه اولی‌ها در کازرون

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) کازرون از برگزاری محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری روزه اولی ها در کازرون خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۵۱۹
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ دوم پاسدار هادی عارف فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون اظهار داشت: ضیافت افطاری روزه اولی با حضور 400نفر از خواهر و برادر شهرستان کازرون در محل حوزه علمیه مکتب الصادق(ع) کازرون برگزار شد.

وی ادامه داد: در این که به صورت برنامه آموزشی محفل شبکه 3 برگزار شد و 3 نفر از قاریان و مداحان برجسته شهرستان کازرون به عنوان داور یک نفر مجری و نوجوانان قرآنی به اجرای تلاوت مجلسی پرداختند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) گفت: ضیافت روزه اولی با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مدیریت آموزش و پرورش کازرون برگزار شد.

حجت الاسلام سجاد شریفی امام جمعه موقت شهر کازرون هم در این مراسم در سخنانی با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و ماه بهار قرآن، نیاز جامعه امروز را به قرآن دانست که جوانان باید با قرآن بیشترانس و الفت داشته باشند.
وی به اهداف برپایی مراسم ضیافت روزه اولی ها پرداخت و تصریح کرد هدف از برپایی ضیافت افطاری روزه اولی ها را تکریم فریضه واجب و الهی روزه و سنت حسنه افطاری یاد کرد.

به گزارش بسیج، در این مراسم گروه سرود قرآنی آوای مهر به اجرا پرداختند و سپس روزه اولی ها پس از اقامه نماز مغرب و عشا به جماعت در ضیافت سفره افطاری، افطار کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار