خبرهای داغ:
بیانیه کانون و بسیج مداحان استان چهارمحال وبختیاری به مناسبت روزجهانی قدس بیانیه مشترک صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۶۲۳
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛متن بیانیه مشترک کانون و بسیج مداحان استان چهارمحال وبختیاری ویژه روزجهانی قدس،  را با هم مطالعه کنیم...

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ (سوره مبارکه اسراء، آیه ۱)

روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روزی است که باید به همه قدرتها هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و عُمّال خبیث شما نیست. «امام خمینی(ره)»

امروز مسئله فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است.

«امام خامنه ای ( مدظله العالی)»

زنده نگهداشتن روز جهانی قدس به عنوان محور مقاومت و وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی امروز در حمایت از انتفاضه، عملیات طوفان الاقصی و آرمان قدس شریف به عنوان مسئله اول جهان اسلام است.

بروز وقایع جهانی اخیر به ویژه حمایت شیطان بزرگ و اروپاییان از رژیم کودک کش اسراییل و غفلت جهانی از مظلومیت  بیش از هفت دهه فلسطین! اهمیت بزرگداشت این روز بزرگ را بیش از پیش کرده است.

روز جهانی قدس امسال با جنایات اخیر نسل کشی در غزه و حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سرلشکر پاسدار زاهدی و همرزمان شهیدش، از اهمیت بسیار متفاوتی در مقایسه با سالهای گذشته برخوردار و نیازمند تحول در رویکردها و اقدامات معطوف به این رخداد بزرگ و تعیین کننده جهانی است.

ضرورت بزرگداشت روز جهانی قدس به عنوان صدای رسا و کوبنده امت اسلامی بر علیه مستکبرین عالم برکسی پوشیده نیست. بی شک کمرنگ شدن و به فراموشی سپردن این روز بزرگ جهانی، از خواب های تعبیر نشدنی نظام سلطه به شمار می رود.

ستایشگران، پیشکسوتان و مداحان استان چهارمحال و بختیاری به دعوت امامین انقلاب برای همراهی با مظلومین عالم بویژه مردم مقتدر مظلوم غزه و فلسطین و حمایت از قبله اول مسلمین جهان، دو شادوش اقشار مختلف مردم ولایتمدار بام ایران بار دیگر جلوه ای حماسه حضور پرشور خویش را در راهپیمایی روز قدس در سراسر استان به نمایش خواهند گذاشت.

الیس الصبح بقریب؟

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار