خبرهای داغ:
دکتر شکوهی خبر داد

امدادرسانی اورژانس همدان به ۸۲۲ مصدوم سوانح جاده‌ای

همدان-رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تیم‌های اورژانس این استان از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون به ۸۲۲ مصدوم سوانح جاده‌ای امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۴۱
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر محمدرضا شکوهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تعطیلات نوروز امسال ۳۹۲ حادثه ترافیکی در جاده‌های برون شهری این استان رخ داده که این حوادث ۸۲۲ مصدوم و ۹ فوتی داشته است.

وی اضافه کرد: ۱۷ هزار و ۲۱۷ تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس در نوروز امسال برقرار شد که ۴ هزار و ۱۲۰ مورد منجر به عملیات شده است و مابقی برای دریافت مشاوره و راهنمایی و مزاحمت تلفنی بوده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار کرد: چهار سورتی پرواز در نوروز ۱۴۰۳ توسط اورژانس هوایی صورت گرفته است.

 وی اضافه کرد: این پروازها برای انتقال بیمار بین بیمارستانی، انتقال مصدوم تصادف به مرکز درمانی و انتقال مصدوم ناشی از انفجار یک منزل مسکونی به علت نشت گاز به بیمارستان بعثت شهر همدان بوده است.

 شکوهی گفت: بر اساس آمارها ۶۰ درصد سوانح در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها رخ می‌دهد بنابراین ایستگاه‌های سلامت نوروزی در این نقاط و مسیرهای پر ترافیک و حادثه خیز دایر شد تا رانندگان با حضور در این محل‌ها برای دقایقی استراحت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار