خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گنبدکاووس:

حمایت از مردم روزه دار غزه باعث دلگرمی آنان می شود/شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس سیلی محکمی به جان اسرائیل است

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: مظلومین عالم و در راس آنها فلسطین و مردم غزه بر تمام مسلمین و آزادی خواهان عالم حقی دارند که بر ملت های روزه دار است که از آنها حمایت کنند تا سبب دلگرمی و پشتیبانی از آنها شود.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۳۷
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵

حمایت از مردم روزه دار غزه باعث دلگرمی آنان می شود/شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس سیلی محکمی به جان اسرائیل است

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه گنبدکاووس به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: اعجاز ایمان های راسخ و اعتقادات قلبی ملت شریف فلسطین در زیر بمباران موشک های رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی ، به حکم إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم قرآن کریم نوید پیروزی داده شده است.

وی اظهار داشت: مظلومین عالم و در راس آنها فلسطین و مردم غزه بر تمام مسلمین و آزادی خواهان عالم حقی دارند که بر ملت های روزه دار است که از آنها حمایت کنند تا سبب دلگرمی و پشتیبانی از آنها شود.

حسینی افزود: امروز که رژیم صهیونیستی این غده سرطانی توحش را به نهایت رسانده و با بمباران مناطق شهری ، بیمارستان ها و... خیابان های غزه را پر از اجساد زنان و کودکان مظلوم کرده است تکلیفی برعهده ماست تا با کمک به جبهه مقاومت و اعلام حمایت از مجاهدین و مردم مظلوم غزه نشان دهیم که آنها را تنها نمی‌گذاریم.

فرمانده سپاه گنبدکاووس تصریح کرد: شرکت پرشور مردم مسلمان در کشورهای مختلف در روز قدس قطعا سیلی محکمی به جان رژیم کودک کش اسرائیل خواهد زد که مرگ اورا نزدیک تر خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: از مردم شریف و ولایت مدار شهرستان گنبدکاووس نگارستان وحدت اقوام گلستان جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس همچون سالهای گذشته جهت اعلام انزجار از نسل کشی رژیم صهیونیستی و حمایت از جبهه مقاومت دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار